برگزاری بیش از 700 عنوان برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری بیش از 700 عنوان برنامه ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از 700 عنوان برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراردبیل

سیدغلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری مردم، هدایت‌گری حضرت امام خمینی(ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

او نقش فرهنگیان و دانش آموزان در انقلاب اسلامی را بسیار برجسته خواند و تصریح کرد: تبیین اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان این که زنگ انقلاب امروز 12 بهمن ماه در سراسر استان به شکل نمادین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با پخش زنده از طریق شبکه شاد نواخته شد، خاطر نشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با رعایت دستورالعمل بهداشتی و براساس مجوز ستاد مقابله با کرونا را از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

خلیلی موسوی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزی در بستر شبکه شاد با موضوع انقلاب، بیان خاطرات انقلاب و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان، پخش سرودهای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا و... از دیگر برنامه‌های این ایام است.

او برگزاری مراسم راهیان نور مجازی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در مدارس همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار