بهره‌برداری از 4 طرح عمرانی آموزشی در دهه فجر در لامرد

لامرد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پروش شهرستان لامرد از افتتاح 4 طرح عمرانی آموزشی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 570 میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از  4 طرح عمرانی آموزشی در دهه فجر در لامرد

احمد انصاری با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تقارن ایام ولادت حضرت زهرا(س) با ایام فرخنده دهه فجر را به فال نیک گرفته و امیدواریم که با تأسی از سیره‌ حضرت زهرا، ائمه معصومین (ع) و شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه آنان در مسیر انقلاب باشیم.
او گفت: جامعه امروز مرهون ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.
رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد همچنین از افتتاح ۴ طرح عمرانی، آموزشی در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها که شامل مدرسه ۹ کلاسه شهید شعبانی با زیربنای ۷۹۰ متر، مدرسه ۶ کلاسه ابوذر غفاری با زیربنای ۶۷۱ متر، مدرسه ۳ کلاسه شهید حسنی با زیربنای ۲۸۰ متر و مدرسه ۶ کلاسه آیت‌الله کاشانی با زیربنای ۵۶۰ متر مربع است، در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: برای طرح‌های فوق، بیش از ۹ میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون تومان هزینه شده است. با اعلام رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد با افتتاح این طرح‌ها، ۲۳۰۱ متر مربع به فضای آموزشی شهرستان لامرد اضافه خواهد شد.


خبرنگار/ فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار