کاویانی‌نژاد: برای رسیدن به المپیک به حریف‌ها فکر نمی‌کنم

تهران (پانا) - فرنگی‌کار وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران از آمادگی خود در مسیر کسب سهمیه المپیک ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کاویانی‌نژاد: برای رسیدن به المپیک به حریف‌ها فکر نمی‌کنم

امین کاویانی‌نژاد عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 77 کیلوگرم در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیتش گفت: با توجه به اینکه در سال المپیک هستیم و من نیز وزنم بالا رفته و از وزن 72 کیلوگرم به وزن 77 کیلوگرم صعود کرده‌ام، تمام تلاشم را برای حضور در المپیک انجام می‌دهم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: کلا در رده ی سنی نوجوانان و جوانان هم که کشتی می‌گرفتم سر وزن قانونی نبودم و همیشه زیر وزن قانونی بودم و وزن کم نمی‌کردم.

وی در پاسخ به اینکه رقبای داخلی خوبی در این وزن دارد گفت: رقابت در این وزن بسیار نزدیک است و اگر می‌خواهم به پیراهن تیم ملی برسم باید برتری خود را به اثبات برسانم.

کاویانی‌نژاد با بیان اینکه از لحاظ فنی و جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: در هر سه مرحله از تمرینات اردویی شرکت کردم، در لیگ هم هم کشتی‌های خوبی گرفتم ضمن اینکه در رقابت‌های در انتخابی برای مسابقات صربستان نز در وزن 72 کیلوگرم اول شدم.

وی در مورد عملکردش در رده ی سنی بزرگسالان گفت: در پنج رقابت جهانی شرکت کردم که در 4 رقابت موفق بودم و صاحب مدال شدم اما در رقابت آخر که جهانی بزرگسالان در قزاقستان بود، دستم از مدال کوتاه ماند.

دارنده 2 مدال طلای جوانان جهان در مورد عملکردش در قزاقستان گفت: در سن 20 سالگی در رقابت‌های بزرگسالان جهان حضور یافتم و این تجربه‌ی اولم بود و تجربه در رده‌ی سنی جوانان، تجربه بزرگسالان نمی‌شود و در کشتی بزرگسالان باید با تاکتیک بالا و با محاسبات فنی به مصاف حریفان بروی و بی محابا به سمت حریفان نرویم، باید بگویم در این مسابقات در حالی که از لحاظ فنی و جسمانی آماده بودم اما تجربه‌ی ذهنی کافی را نداشتم.

وی در مورد اعزامش به رقابت های بین‌المللی اوکراین گفت: در وزن 77 کیلوگرم به همراه محمد علی گرایی راهی تورنمنت اوکراین می‌شویم و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در این وزن داشته باشم.

دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان در مورد برنامه ی آینده‌اش گفت: برای حضور در المپیک امید دارم و به حریفان فکر نمی‌کنم و به این فکر می‌کنم که روز به روز خودم را قوی‌تر و آماده‌تر کنم تا در روز مبارزه عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر فنی در مورد شرایط اردویی و تمرینی خاطرنشان کرد: شرایط اردو از لحاظ موارد بهداشتی خوب است و قرنطینه هستیم و کسی حق ورود و خروج ندارد و از لحاظ تغذیه هم یک گروه به صورت علمی کشتی‌گیران را آنالیز می کنند و تغذیه هر کشتی‌گیر را متناسب با وضعیت بدنی‌اش برنامه‌ریزی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار