فرماندار اسلامشهر:

رشد و توسعه همه جانبه شهرستان اسلامشهردر دوران دولت تدبیر و امید

اسلامشهر (پانا) - 24 مدرسه جدید در اسلامشهر و احمدآباد مستوفی و 8 مدرسه نیز در چهاردانگه با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده و همچنین40 مدرسه و فضای آموزشی نیز نوسازی و بهسازی شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد و توسعه همه جانبه شهرستان اسلامشهردر دوران  دولت تدبیر و امید

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در جلسه شورای اداری شهرستان و در سخنانی با گرامی‌داشت ایام دهه مبارک فجر با تشریح وضعیت شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: از سال 92 تا بهمن ماه سال 99 بیش از هزار و یکصد میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش و افزوده در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفته، همچنین 411 میلیارد تومان نیز اعتبارات تصویب شده تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان اسلامشهر بوده است.

او افزود: رشد و توسعه همه جانبه شهرستان اسلامشهر از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید شتاب بیشتری یافته و پروژه‌های اساسی و زیر ساختی بسیاری در حوزه‌های مختلف در شهرستان آغاز و اجرایی شده است.

او بیان کرد: متروی اسلامشهر به عنوان آرزوی دیرینه مردم شهرستان یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی اسلامشهر به شمار می‌رود که حفاری مکانیزه آن دی ماه سال 98 با حضور استاندار تهران آغاز شد و این پروژه ملی تاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب نیز در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به شهرستان اسلامشهر بوده، گفت: با تخصیص اعتبارات لازم فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهرستان مردادماه سال 96 با حضور وزیر نیرو با تحت پوشش قرار دادن جمعیتی معادل 110 هزار نفر به بهره‌برداری رسید.

مرسلپور تصریح کرد: همچنین فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب اسلامشهر و بخشی از خطوط اصلی، شبکه و انشعابات فاضلاب نیز سی‌ام فروردین ماه سال جاری از طریق ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد تومان افتتاح شد.

او با اشاره به رشد چشمگیر شاخص‌های بهداشت و درمان اسلامشهر در 7 سال و نیم گذشته و ادامه داد: عملیات اجرایی احداث بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر در حال انجام است و تا پایان سال 1400 تکمیل خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به احداث 32 مدرسه جدید در اسلامشهر و چهاردانگه در زمان فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم خاطرنشان کرد: 24 مدرسه جدید در اسلامشهر و احمدآباد مستوفی و 8 مدرسه نیز در چهاردانگه با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده و همچنین 40 مدرسه و فضای آموزشی نیز نوسازی و بهسازی شده است.

مرسلپور به جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که در دو سال و نیم گذشته علیه ملت ایران اعمال شده تا فضای تولید و اشتغال را در کشور تحت تاثیر قرار دهد اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی شهرستان و تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری فرمانداری شهرستان، در سال 97 سیزده هزار و شانزده، در سال 98 سیزده هزار و بیست و هشت و در ده ماه سال 99 ده هزار و پنجاه یک فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است.

در این جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به این موضوع که همه انبیاء الهی در راه دین و اهداف خود هجرت کردند حضرت ابراهیم (ع) و پیامبر اسلام را بزرگترین مهاجرین فی سبیل‌ الله برشمرد و در ادامه به تحلیلی از ایام‌الله دهه فجر در سال 57 پرداخت.

سپس با حضورحجت الاسلام علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران از فعالیت‌های حجت الاسلام بلندنظر رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر تجلیل به عمل آمد و حکم سرپرستی حجت الاسلام سید حسین موسوی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر به او تقدیم شد.

خبرنگار: حق شناس

اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار