همه‌چیز درباره مسابقه « ایران سرافراز» در کانال تعاملی «مدرسه پیشتازان» شهر تهران

تهران(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران از دومین مسابقه سراسری کانال مدرسه پیشتازان با عنوان « ایران سرافراز» در شبکه شاد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همه‌چیز درباره مسابقه « ایران سرافراز» در کانال تعاملی «مدرسه پیشتازان» شهر تهران

عباس باستانی، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفت و گو با پانا گفت:«این روزها که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، دومین مسابقه سراسری کانال مدرسه پیشتازان با عنوان « ایران سرافراز» در شبکه شاد بارگذاری شد.»
وی درباره چگونگی مسابقه افزود: «در این مسابقه تمامی دانش آموزان کشور عزیزمان ایران می توانند شرکت کنند و مربوط به پایه خاصی نیست، تمام دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی تا سال دوازدهم می توانند با تولید فیلم و کلیپ در این مسابقه شرکت کنند.»
باستانی محورهای اصلی مسابقه ایران سرافراز را در دو بخش اصلی شریح کرد: «ایران سرافراز دو مسابقه با دو موضوع جداگانه است، یکی پویش «یک روز به جای مادر» که در این پویش با توجه به ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) بچه ها وظایف مادران خود را از قبیل پخت و پز و نظافت، کمک به دیگران و .... به عهده می گیرند و از آن یک فیلم ۳ دقیقه ای تهیه و برای ما ارسال می کنند. در پایان فیلم هم ضمن توضیح کاری که انجام شده، جمله ای ماندگار که حاوی احساساتشان باشد مقابل مادر گفته می شود. مسابقه دوم با عنوان « اجرای دوبله کلیپ مرگ بر شاه » است که قسمتی از یک کارتون (انیمیشن) مربوط به ایام انقلاب که در کانال ارسال شده را دانش آموزان می بینند، این قطعه کارتون بدون کلام است و بچه ها روی انیمیشن صداگذاری(دوبله) انجام می دهند و برای ما ارسال کنند.»

دانش آموزان آثار خودشان را به آی دی @iranesarafraz در شبکه شاد ارسال کنند، به ۱۰۰ نفر از تولیدات برتر دانش آموزان هدیه تعلق می گیرد و برای آن ها ارسال می شود. شایان تاکید است که، در انتخاب آثار برگزیده، کیفیت فیلم های ارسالی نیز نقش بسزایی دارد و از ملاک و معیار انتخاب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار