رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

شاد، امن‌ترین برنامه آموزش دانش‌آموزان است

بردخون(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشست شورای آموزش و پرورش عنوان کرد مهمترین بستر آموزش در دوران کرونا، آموزش مجازی است. نقدهایی نسبت به مهمترین زیربنای آموزشی در این دوران یعنی نرم افزار بومی و ملی شاد مطرح می شود، اما برترین مزیت شاد این است که امن‌ترین برنامه آموزش دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شاد، امن‌ترین برنامه آموزش دانش‌آموزان است

نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با حضور مسئولان بخش در سالن کنفرانس شهید انیسه برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: مهمترین بستر آموزش در دوران کرونا، آموزش مجازی است. نقدهایی نسبت به مهمترین زیربنای آموزشی در این دوران یعنی نرم افزار بومی و ملی شاد مطرح می شود، اما برترین مزیت شاد این است که یک نرم افزار بومی است و دستاورد دانشمندان حوزه تکنولوژی و فناوری ایران است و بزرگترین دانشمندان حوزه فناوری ما در دانشگاه علم و صنعت، پشتیبانی فنی از این نرم افزار را انجام می دهند.

ظهیر محمودی اظهار کرد: برنامه آموزشی شاد به لحاظ اینکه یک نرم افزار بومی است نسبت به نرم افزارهای خارجی، آسیب های فضای مجازی کمتری را دارد.

امام جمعه بخش بردخون ضمن تشکر از تلاش های رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار، شهردار و دبیرستاد دهه فجر منطقه بردخون گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب، تحول در نظام آموزش و پرورش بوده است به طوری که در کشور، پنج هزار مدرسه برای دانش آموزان با جمعیت کمتر از پنج نفر ساخته شده است.

سیدحسین رکنی حسینی تصریح کرد: ما باید خود را شریک انقلاب اسلامی بدانیم و بکوشیم از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

بخشدار بردخون در ادامه این نشست اظهار کرد: ما توانستیم هجده پروژه در بخش بردخون افتتاح کنیم که پنجاه و پنج میلیارد اعتبار آن بوده است و اکنون در تلاشیم امسال شانزده مسکن مددجویی را کلنگ زنی نماییم.

علی اخلاقی گفت: از همه فرهنگیان که در زنده نگه داشتن چراغ آموزش برای دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نکردند، سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار