پیشتازان با اتکا بر توانایی ها و ایمان خود می توانند شگفتی ساز شوند

تهران(پانا)- در مراسم تجلیل از پیشتازان مدرسه استثنایی رجائیه، معاون آموزش استثنایی وزیر آموزش و پرورش گفت محدودیت و معلولیت نمی تواند مانع پیشرفت و بروز توانمندی‌های دانش آموزان شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان با اتکا بر توانایی ها و ایمان خود می توانند شگفتی ساز شوند

در اولین روز دهه فجر در مراسمی با حضور جواد حسینی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور، سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اسکندر زاده رییس حراست منطقه، نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی و جمعی از مسئولین، از دانش آموزان پیشتاز مدرسه رجائیه منطقه ۱۵ که در عرصه های مختلف در سطح کشور درخشیدند، تقدیر شد.
حسینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن بیان این موضوع که هیچ معلولیت و محدودیتی نمی تواند مانع از پیشرفت و بروز توانمندی های دانش آموزان شود، گفت: دانش آموزان این مدرسه نشان دادند که با حداقل امکانات و بدون محدودیت و با اتکا به توانایی ها و ایمان خود می توان گام های بزرگی برداشت.
حسینی در ادامه افزود: باید از ظرفیت های فضای مجازی استفاده حداکثری داشته باشیم و برای دوران پسا کرونا برنامه ریزی کنیم تا از این فضا به عنوان یک مکمل آموزشی، پرورشی، بهترین بهره را ببریم.
در پایان شهریاری مدیر منطقه و خوئینی معاون پرورشی با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیر، معاونین و عوامل اجرایی مدرسه به ویژه دهقان، مربی پیشتازان که به بهترین نحو کلاسها و آموزشهای مربوطه را برگزار کردند، تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار