فرمانده نیروی هوایی ارتش:

انقلاب اسلامی ساختار نظام دوقطبی جهان را تحت الشعاع قرار داد

تهران (پانا)-فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ساختار نظام دوقطبی جهان را تحت الشعاع قرار داد

سرتیپ خلبان "عزیز نصیرزاده" عصر یکشنبه در جلسه گفت وگوی صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: از همان روزهای اولی که نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و خود را در دنیای امروزی مطرح کرد تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیای فعلی را دچار تغییر و تحول اساسی کرد و حتی پیامدهای بعدی که در دنیا پیش آمد و همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: بحث اشغال افغانستان، سوریه و تعاملات و معادلات متعددی که در بحرین و یمن به وجود آمده برگرفته و متاثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی هست. یک نحله فکری و نگرش متعالی را در دنیا مطرح کرد و آن نظام دوقطبی را به هم ریخت و به عنوان یک قدرت جدید در دنیا مطرح شد.

نصیرزاده گفت: انقلاب کار بسیار بزرگی بود که انجام شد و نمی‌شود ساده به آن نگاه کرد. باید تمام ابعاد آن را نگاه کنیم و این کار بسیار بزرگی است و کاری به این عظمت قطعا از مردان بزرگ بر می‌آید.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پدیدآورندگان این حماسه بسیار بزرگ ضربه عظیمی به نظام شاهنشاهی وارد آوردند و باعث تسریع در پیروزی انقلاب شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: ما و نسل‌های بعدی از این اقدام شما پیشکسوتان با افتخار یاد می‌کنیم و همواره سرمان بالاست.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره یکی از روزهای بسیار اثرگذار را ۱۹ بهمن اعلام و از آن به عنوان یوم‌الله یاد می‌کنند. در چند سال اخیر ۱۹ بهمن روز جمعه بوده است و با اینکه مقام معظم رهبری روزهای جمعه دیدار ندارند ولی اصرار کردند ۱۹ بهمن در روز خودش برگزار شود نه یک روز زودتر و نه یک روز دیرتر که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی یادآور شد: امسال هم به دلیل کرونا ماه‌هاست رهبری دیداری جمعی ندارند ولی به روز ۱۹ بهمن آنقدر اهمیت دادند که تا این لحظه به ما اعلام کردند که اولین دیدار جمعی و عمومی را با کارکنان نیروی هوایی خواهند داشت. این نشان از عظمت و بزرگی کاری است که شما آفریده‌اید ما فقط در این سر سفره آماده نشستیم و آنچنان نقشی نداشتیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هم پدیدآورندگان این روز بسیار بزرگ و پرافتخار و هم آنهایی که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب، آن را پشتیبانی و حمایت کردند و انقلاب را رها نکردند همه حماسه آفریدند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این بود که انقلاب را در نطفه خفه کند و توطعه‌های بسیار پیچیده و متعددی را ایجاد کرد و جنگ را به ما تحمیل کردند. جنگی نابرابر که ما به تنهایی در مقابل کل دنیا ایستادیم که همه شما بزرگواران حضور داشتید و چه حماسه‌ای بزرگی آفریدید.

وی با اشاره به استمرار و پشتیبانی‌ها در این راه و در دوره سازندگی و در سال‌های اخیر هم در محور مقاومت، افزود: نیروی هوایی چراغ خاموش، بدون ادعا و چشمداشت، بدون جنجال و خودنمایی حضوری موثر و تاثیرگذار و حیاتی داشته که تعیین کننده بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شما پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میراث داران شهدا هستید، گفت: فرزندان شما در نیروی هوایی امروز به شما عزیزان پیشکسوت افتخار می کنند و قدردان مجاهدت های شما هستند.

نصیرزاده تصریح کرد: پایه و بنای نیروی هوایی قدرتمند امروز به واسطه تلاش ها، جانبازی ها و مجاهدت های شما عزیزان در پیش و پس از انقلاب اسلامی است. شما توطئه دشمنان را در اوائل انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس خنثی کردید و قدرت‌های مطرح دنیا را که از رژیم بعثی حمایت می‌کردند، شکست دادید.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی با تاسی از پیشینه تاریخی قدرتمند که در طول ۴۲ سال گذشته از خود نشان داده امروز نیز هر زمانی که لازم باشد با قدرت وارد عرصه شده و ماموریت خود را با اقتدار انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار