عدل لاله: با توجه به شرایط کرونا، نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس مهم است

تهران (پانا) _ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 در اولین جلسه مراقبین و رابطین سلامت مدارس منطقه، بر لزوم فرهنگ سازی رعایت مسائل بهداشتی به منظور گذار از کشور در حال توسعه به توسعه یافته، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عدل لاله: با توجه به شرایط کرونا، نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس مهم است

اولین جلسه مشترک مراقبین و رابطین سلامت مدارس منطقه 14 از طریق شبکه شاد و با صحبت های عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 و اندرخورا؛ کارشناس مسئول سلامت و تندرستی برگزار شد.
در ابتدای جلسه، عدل لاله ضمن تبیین جایگاه و نقش مهم رابطین و مراقبین سلامت در مدارس، بر لزوم فرهنگ سازی رعایت مسائل بهداشتی در سطح مدارس و جامعه به منظور گذار از کشور در حال توسعه به توسعه یافته تأکید کرد.

وی گفت: تذکر مسائل بهداشتی و نظارت بر آن در مدارس، خود به نوعی، زمینه فرهنگ سازی را ایجاد می کند که بعد ها خروجی مفید، مؤثر و حائز اهمیتی را از این امر، شاهد خواهیم بود.

همچنین عدل لاله، بر لزوم جدیت در اجرای برنامه های کشوری و استانی همچون: طرح کوچ، فلوراید تراپی، شناسنامه سلامت و نیز آموزش توانمند سازی اولیاء تأکید کرد.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 افزود: آموزش اولیاء و فرهنگ سازی در رابطه با مسائل بهداشتی و سلامت نکته حائز اهمیت است.زیرا با آموزش اولیاء، فرزندان هم آموزش می بینند و به تبع دانش آموزان دوره دیده، در آینده جامعه ساز خواهند بود.

در ادامه، اندرخورا در خصوص طرح ها و برنامه های حوزه سلامت بویژه جشنواره سفیران سلامت و جشنواره پویش مدافعان سلامت و لزوم نظارت بیشتر و مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار