موسوی شهردار شمیرانات در دیدار با حدادی :

جامعه فرهنگی در هر شرایطی دست از تعلیم و تربیت بر نمی دارد

تهران(پانا)-حدادى مدیر آموزش و پرورش منطقه ١ در دیدار با موسوی شهردار منطقه یک شهرتهران، تعامل آموزش و پرورش و شهرداری به ویژه در زمینه فرهنگ سازی و امور عمرانی و تجهیز مدارس را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگی در هر شرایطی دست از تعلیم و تربیت بر نمی دارد
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، امروز یکشنبه 12 بهمن ماه1399 موسوی شهردار منطقه یک شهرتهران با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه1 با حدادی دیدار و گفتگو کرد.
موسوی در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک گفتن حضور ابوالقاسم حدادی به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه1 زمینه های همکاری و تعامل دو مجموعه را بسیار فراوان و اثربخش توصیف کرد. وی افزود: جامعه فرهنگی کشور عزیزمان همواره دارای جایگاهی ویژه بوده اند و در همه گیری ویروس کرونا ثابت کردند در هر شرایطی دست از تعلیم و تربیت بر نداشته و به آموزش آینده سازان ایران اسلامی اهتمام می ورزند.
حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1 نیز در این دیدار با قدردانی از حضور شهردار منطقه و هیات همراه، سابقه دیرینه ی تعامل آموزش و پرورش و شهرداری به ویژه در زمینه فرهنگ سازی و امور عمرانی و تجهیز مدارس را بسیار ارزشمند توصیف کرد و برای هرگونه همکاری فرهنگی با شهرداری اعلام آمادگی کرد.
وی در ابتدای گفتگو با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ، انقلاب اسلامی را میراثی گرانبها توصیف کرد که همه ی جامعه به ویژه قشر فرهنگی و دانش آموزی کشور باید در راه پاسداشت آن بکوشند.
دو طرف در این نشست دوستانه تصمیمات مهمی در راستای همکاری بیشتر و انجام فعالیت مشترک گرفتند و مقرر شد کارگروه های ویژه ای برای موارد همکاری، ایجاد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار