آغاز مسابقات انشانویسی خوارزمی در دماوند

دماوند(پانا) - مسابقات خوارزمی انشانویسی از تاریخ ۱۱ بهمن ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه مرحله اول آن به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات انشانویسی خوارزمی در دماوند

موسوی، دبیر دبیرستان حضرت خدیجه(س) شهرستان دماوند در این باره در گفت‌وگو با پانا گفت: این مسابقات یکی از فرصت‌هایی است که دانش آموزان در دوره متوسطه اول می‌توانند استعدادهای نهفته خود را در نویسندگی بروز دهند و نوشتن و برداشت شخصی خود را از مسائل جامعه و مشکلات پیرامون آن بیان کنند.
او درباره محتویات این مسابقه‌ بیان کرد: این مسابقه در محور ادبیات و تصویر نویسی و برداشت شخصی فرد از تصویر نویسی است که در اختیار او گذاشته خواهد شد و در واقع خلاقیت نویسنده در بیان مشکلات جامعه است.
او در ادامه درباره تاریخ و زمان مسابقات خوارزمی عنوان کرد: برگزاری این مسابقات هر ساله طی چند سال اخیر در دی و بهمن در همه مدارس کشور انجام می‌شود و برگزیدگان هر منطقه مرحله به مرحله به مقطع بالاتر می‌روند، تا به مرحله کشوری برسند. زمان این مسابقات با توجه به شرایط و اوضاع و احوال هر منطقه بررسی و تعیین می‌شود.
او در ادامه گفت: در بین نوجوانان مستعد در هر منطقه خلاقیت هایی وجود دارند، که هر کدام می‌توانند به عنوان یکی از برترین های جامعه به حساب بیایند و مایه افتخار برای کشور و خانواده و خود باشند. امیدوارم این نخبگان پا به عرصه موفقیت گذاشته و به اوج شایستگی و لیاقت برسند و فرصتی برای بروز استعداد نهفته خود بیابند. امید به روزی که سعادت و شایستگی برای تک‌تک فرزندان این مرز و بوم پدید آید.

خبرنگار دانش‌آموز: مریم ملا کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار