در افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب؛

حاج علی اکبری: بیانیه گام دوم هدیه رهبری به جوانان است

تهران (پانا) - نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان هدیه ای بزرگ به نسل جوان ارائه کردند که کمک بسیاری به نسل جوان می‌کند و این بیانیه عظمت انقلاب، ترسیم اهداف و آینده و راه رسیدن به آرمان‌ها را به جوانان نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حاج علی اکبری: بیانیه گام دوم هدیه رهبری به جوانان است

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب اظهار کرد: امسال نمایشگاه انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر رویکرد از فضای فیزیکی به فضای مجازی داشته و برگزاری آن در فضای مجازی صورت گرفت.

وی افزود: البته فضای مجازی هم اتفاق تازه و مبارکی است و دانش‌آموزان با ظرفیت‌های موجود در این فضا توانستند تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: تعبیر قرآن درباره انقلاب نعمت الله است، در واقع این تعبیر یعنی روزهای خدایی ملت از سوی آنها ساخته می‌شود که در کشور ما بواسطه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

حاج علی اکبری ادامه داد: در انقلاب اسلامی رهبر و ملت با خصوصیات بی نظیر بهم رسیدند، البته هنوز هم جای کار دارد تا دستاوردهای این نعمت الهی به ویژه در انتقال به نسل جدید برسد.

به اعتقاد وی، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان هدیه ای بزرگ به نسل جوان ارائه کردند که کمک بسیاری به نسل جوان می‌کند و این بیانیه عظمت انقلاب، ترسیم اهداف و آینده و راه رسیدن به آرمان‌ها را به جوانان نشان می‌دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب متوجه شدند که مطالب خوانده شده در مدارس با محتوای بیانیه هماهنگی بسیاری داشته است.

حاج علی اکبری تاکید کرد: دانش‌آموزان باید با مشارکت و اتحاد فعالیت‌ها را پیش برند تا شکر نعمت انقلاب اسلامی، آزادی و عزت را به جا آوریم، باید از خداوند متعال در این راستا کمک بخواهیم.

حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه انقلاب هر ساله به صورت فیزیکی برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر فعالیت دانش‌آموزان در فضای مجازی است.

وی افزود: امید است امسال سال خوبی را در روایت گری انقلاب داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار