لونی: دانش آموزان اصلی ترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی‌اند

تهران (پانا) -مدیر آموزش و پرورش منطقه٤ انتقال فرهنگ انقلاب به نسل سوم و جوان ایران را از وظایف افرادى که در جایگاه تعلیم و تربیت قرار دارند، دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
لونی: دانش آموزان اصلی ترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی‌اند

همزمان با سراسر کشور، مراسم نمادین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی ایران، با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، سردار رضایی، فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزان، فکور، مدیر سازمان دانش آموزی، رضایی، کارشناس مسئول حراست؛ صمیمی، مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران، همچنین سلیمی، جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4، پورمیرزایی، رییس اداره آموزش های شهروندی، نظری، رییس اداره فرهنگی، سمنانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه چهار، دزفولی، رییس اداره امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 شهرداری این منطقه در دبیرستان سعدی و توامان به صورت مجازی در شبکه شاد در کانال های دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار دانش آموزان را اصلی ترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی برشمرد و هدف از برنامه های دهه فجر را، گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب، بازخوانی و مرور نحوه ی شکل گیری انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و حمایت از انقلاب و مقاومت مردم توصیف کرد.

وی ادامه داد: امروز نیاز انتقال فرهنگ انقلاب به نسل سوم و جوان ایران بیش از گذشته احساس می شود و این وظیفه بر دوش همه ما در جایگاه تعلیم و تربیت است.

در ادامه سردار رضایی فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزان اموزش و پرورش منطقه چهار با بیان خاطراتی از روزهای انقلاب اظهار کرد: آرامش امروز کشورمان را مدیون این انقلاب هستیم و وظیفه همه ما است که با جان و دل در حفظ و پاسداشت آن تلاش کنیم. پیروزی انقلاب ما بسیار ارزشمند بود و دشمن برای ضربه زدن به انقلاب تلاش بسیاری کرد. امروز تلاش دشمن بیش از گذشته است و باید مراقب باشیم تا دشمن ما را نا امید نکند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان سرمایه های ایران اسلامی هستید و امیدوارم همیشه موفق باشید.

سلیمی، جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار بیان کرد: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های امام راحل و شهیدان گرانقدر، در سایه تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، مهمترین وظیفه همه آحاد جامعه و به ویژه قشر پویای جامعه دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار