جشنواره دانش‌آموزی «گزارشگران فردا» در مازندران آغاز شد

ساری (پانا) - دبیر جشنواره دانش‌آموزی «گزارشگران فردا» از آغاز به کار این جشنواره هم‌زمان با شروع دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دانش‌آموزی «گزارشگران فردا» در مازندران آغاز شد

محمودرضا علیزاده به پانا گفت: «نخستین جشنواره استانی دانش‌آموزی گزارشگران فردا با موضوع آزاد از امروز در استان آغاز به کار کرد.»

او یادآوری کرد که این جشنواره از سوی سازمان دانش‌آموزی مازندران با همکاری و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین با مشارکت و همکاری صاحب‌نظران عرصه ارتباطات و خبر و مجریان توانمند استان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره دانش‌آموزی گزارشگران فردا گفت: «این جشنواره در در ۳ بخش گزارش حضوری از اماکن تاریخ، گردشگری و مذهبی، گزارش تصویری از اماکن، حوادث و رخدادها با زیرنویس وگزارش از اماکن و زندگی مشاهیر استان مازندران در قالب گویندگی قابل اجرا است.»

علیزاده کشف و معرفی استعدادهای دانش‌آموزی در زمینه گویندگی، فن بیان و ارتباطات، شناسایی و معرفی بناهای تاریخی، گردشگری و مذهبی شهرستان‌ها در سطح استان مازندران، تقویت رسانه و خبرو بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌آموزان گزارشگر و خبرنگار در معرفی و انتشار اخبار مربوط به حوزه آموزش و پرورش در آینده را از اهداف این جشنواره خواند.

رییس سازمان دانش‌آموزی شهرستان بهشهر مهلت ارسال آثار دانش‌آموزان گزارشگر به جشنواره را از امروز ۱۲ بهمن تا ۳٠ اسفند سال جاری اعلام کرد.

به گفته علیزاده دانش‌آموزان در ۳ مقطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را بصورت مجازی در پیام رسان شاد به دبیرخانه شهرستان بهشهر به آی‌دی @Gozareshgaran_Farda ارسال کنند.

او تأکید کرد که آثار ارسالی می‌بایست در قالب ویدیو ۳ دقیقه‌ای با حجم ۳٠ مگابایت باشد.

دبیر جشنواره گزارشگران فردا در بازگویی آیتم‌های ارزیابی داوران در انتخاب برگزیدگان جشنواره، مواردی از قبیل صحت اطلاعات از سوژه و موضوع موردنظر دانش‌آموزان گزارشگر، موارد فنی در انتخاب کادر، قالب، تصویر، حرکت، نگارش و همچنین فن‌بیان، نوع ارتباط برشمرد.

علیزاده یادآوری کرد که به نفرات برتر جشنواره جوایز ارزنده‌ای از سوی سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش مازندران اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار