در نخستین روز از دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش منطقه۱ انجام شد

تجدید میثاق با امام و رهبری در حسینیه جماران

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه1، ساداتی فرماندار شمیرانات، سید مومن معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از فرهنگیان، نمایندگان دانش آموزان و بسیجیان منطقه، با رعایت پروتکل های بهداشتی با شرکت در محفل مجازی انس با قرآن کریم دانش آموزان منطقه1 در حسینیه جماران و بیت حضرت امام (ره) با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق با امام و رهبری در حسینیه جماران
12 بهمن ماه 1399 دقایقی پس از نواخته شدن زنگ نمادین انقلاب اسلامی، حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1، ساداتی فرماندار شمیرانات، گرشاسپی فرمانده بسیج ناحیه جماران، سید مومن معاون پرورشی وتربیت بدنی، زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی و کانون رضوان، گروهی از کارشناسان وکارشناس مسئولان اداره آموزش وپرورش منطقه 1 و فرمانداری و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان و بسیجیان منطقه، در محفل نورانی مجازی انس با قرآن کریم دانش آموزان منطقه1 در حسینیه جماران شرکت کردند و ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل یاد و خاطره بزرگ مرد مبارزه با طاغوت رهبرکبیر انقلاب امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.
در ابتدای مراسم ساداتی فرماندار شمیرانات ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر سالروز بازگشت پرخیر و برکت امام راحل عظیم الشان، به میهن اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و هدایتگر جریان انقلاب، به میهن اسلامی را گرامی داشت.
سپس گرشاسبی، فرمانده بسیج ناحیه جماران مطالبی در رابطه با این روز بزرگ و مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان کرد. در ادامه کلیپ بسیار زیبا و خاطره انگیز از مجلس انس با قرآن که با حضور امام راحل به مناسبت شهادت هفتادو دوتن از یاران صدیق ایشان برگزار شده بود؛ پخش شد که بسیار مورد توجه حاظرین قرار گرفت.
این مراسم به صورت زنده در برنامه شاد شهر تهران و گروه مدیران منطقه1 پخش شد و تمام اعضای شبکه شاد در این محفل نورانی انس با قرآن و تجدید بیعت با امام و رهبری به صورت مجازی شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم قبل از حضور در محفل قرآنی، با حضور در بیت حضرت امام خمینی (ره) یاد و خاطره ی ایشان را گرامی داشتند.
این مراسم به صورت زنده در برنامه شاد شهر تهران و گروه مدیران منطقه1 پخش شد و تمام اعضای شبکه شاد در این محفل نورانی انس با قرآن وتجدید بیعت با امام ورهبری به صورت مجازی شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار