خودروسازان برای برخورد با تقلب در فوتبال دست به کار شدند

پیکان تهران رسما از فولاد خوزستان شکایت می‌کند

تهران (پانا) - باشگاه پیکان قصد دارد شکایت خود از باشگاه فولاد خوزستان را به علت اتفاقات عجیب دیدار دو تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر به کمیته اخلاق و انضباطی ارائه کند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خودروسازان برای برخورد با تقلب در فوتبال دست به کار شدند

در جریان دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، اتفاقی عجیب و نادر در ورزشگاه فولاد آره‌نا رخ داد که در ادامه اتفاق‌های عجیب فوتبال ایران، شاهکاری دیگر را در کارنامه فوتبال ایران ثبت کرد تا همچنان خاص بودن و غیر حرفه‌ای بودن فوتبال ایران به جهان ثابت شود.

پیش از شروع بازی و زمانی که دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند، کادر فنی پیکان تهران که در فولاد آره‌نا مهمان شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان بودند، پیش از بازی متوجه شدند که عرض زمین از اندازه قانونی بیشتر شده است، حرکتی که در راستای جلوگیری از پرتاب‌های بلند اوت‌نداز جدید فوتبال بود و البته با اعتراض پیکان همراه و سرانجام ابعاد زمین با دستور ناظر بازی به حالت استاندارد برگشت.

این حرکت عجیب و غیر حرفه‌ای از سوی تیم فولاد خوزستان باعث شده است که مدیران باشگاه پیکان تهران برای شکایت از باشگاه فولاد خوزستان دست به کار شده و پرونده این تخلف بزرگ و آشکار را به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا این نهاد درباره این موضوع نادر در جهان فوتبال تصمیم‌گیری کند و مشخص شود کدام یکی از اعضا این تیم دستور به این تخلف آشکار را داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار