حسینی: نواختن زنگهای نمادین باید در جامعه تداوم داشته باشد تا جامعه زنگ نزند

تهران(پانا)- در چهل و دومین سال گشت انقلاب اسلامی، طنین گلبانگ انقلاب در مجتمع استثنائی رجائیه منطقه ۱۵ با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: نواختن زنگهای نمادین باید در جامعه تداوم داشته باشد تا جامعه زنگ نزند

طنین گلبانگ انقلاب در مجتمع استثنایی رجائیه منطقه ۱۵، با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی، پانته‌آ دری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش تهران، سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵، محمودی مدیر مجتمع رجائیه و جمعی از همکاران فرهنگی و دانش آموزان نواخته شد.
در ابتدا سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن تبریک این ایام الله بیان کرد: نواختن زنگهای نمادین باید در جامعه تداوم داشته باشد تا جامعه زنگ نزند و در ادامه گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از شش هزار شعار فرهنگی سر داده شد که کاملترین و کلیدی ترین این شعارها، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.
حسینی عواملی که سبب تجلی، استقلال و استمرار انقلاب اسلامی شد را اینگونه برشمرد: اول، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی برای مدیریت و اداره خود در عرصه های گوناگون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... دوم، مبارزه با نگاه امپریالیستی و استعمارگرانه و در نهایت برپایی، تقویت و استمرار خط مقاومت که توسط شهید سلیمانی تکامل پیدا کرد.
حسینی افزود: در نظام تعلیم و تربیت، دو مبنا برای استمرار و توسعه آموزه های بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری وجود دارد: یکی، اجرای کامل و دقیق سند تحول بنیادی و سپس بیانیه گام دوم انقلاب است.
در ادامه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از عوامل اجرایی مجتمع رجائیه گفت: اگر بخواهیم چیستی و چرایی و چگونگی و همچنین دستاوردهای این انقلاب به درستی و ملموس به گوش مخاطبان و آینده گان برسد و دچار تحرف نشود، باید فضای دهه مبارک فجر را تعاملی تعریف کنیم، به گونه ایی که دانش آموزان، درگیر فضای دهه فجر شوند، باید به تشکل های دانش آموزی اعتماد کنیم و برنامه های ملی را به این تشکل ها واگذار کنیم.
شهریاری افزود: با توجه به آماج جنگ نرم دشمن در برخی فضاهای ناسالم مجازی، در حال حاضر رسالت ما، خصوصا در این ایام، حرکت های جذاب، خلاقانه و مناسب در رساندن صدای انقلاب به گوش جهانیان است و این امر با محوریت دانش آموز، قدرت خواهد گرفت.
در پایان دری معاون آموزش ابتدایی اداره کل اظهار کرد: در ورود به چهل و دومین سال رهایی انقلاب اسلامی از دست استکبار، طاغوت و عواملشان، باید مدرسه و دانش آموز در جهت تبیین و اعتلای مبنای فرهنگی انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنند. امروزه با توجه به موقعیت حساس و سرنوشت ساز انقلاب باید همچون کوه استوار و سربلند بوده و دست در دست هم جهت شکوفایی، بالندگی و شناساندن این انقلاب به جهانیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار