رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

استقبال از اولین جشنواره صبحگاه مجازی در اصفهان

اصفهان ( پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت پس از داوری، نتایج اولین جشنواره صبحگاه مجازی دانش آموزان استان اصفهان توسط اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از اولین جشنواره صبحگاه مجازی در اصفهان

مرتضی شکری، رییس اداره فرهنگی هنری در گفت و گو با پانا گفت: اجرای مراسم آغازین یا صبحگاه به‌عنوان یکی از برنامه های اصلی مدارس است که بصورت روزانه برگزار می‌شود. مراسم آغازین مدارس اگر بانشاط و برنامه های متنوع شروع شود، نه تنها در امر پرورش روح معنوی دانش آموزان تاثیر دارد، بلکه در بالا بردن سطح آموزشی دانش آموزان چه از لحاظ یادگیری و چه از لحاظ بالا رفتن اطلاعات عمومی آنها موثر است.

رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی افزود: برنامه های صحبگاه می‌تواند در جهت بالا بردن حس اعتماد به نفس و ایجاد خلاقیت، مشارکت، ایجاد توانمندی دانش آموزان برای انجام کارهای گروهی نقش بسزایی داشته باشد.

شکری به ایام کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تحصیلی و تعطیلی اکثر مدارس بابت حضور دانش آموزان در فضای فیزیکی مدارس و اجرای تمام برنامه های آموزشی و پرورشی در فضای مجازی و شبکه شاد برآن شدیم تا این برنامه در فضای مجازی برگزار و امکان دستیابی به اهداف مورد نظر میسر شود.

وی طراحی جشنواره صبحگاه مجازی و اعلام آن به مدارس از آبان ماه را یکی از برنامه های اداره فرهنگی و هنری در سال جاری دانست و ادامه داد: سابقه ای از برگزاری جشنواره با موضوع صبحگاه نداشیم، بنابراین ابتدا به تدوین شیوه نامه و ملاک های داوری پرداختیم و پس از اعلام به مدارس با استقبال بیش از 1035 گروه دانش آموزی متشکل از 3 تا 5 نفر شدیم که با خلاقیت و توانمندی خود و بهره مندی از تجربیات همکاران محترم در مدارس به تهیه نماهنگ 3 تا 5 دقیقه ای و ارسال به دبیرخانه جشنواره بودیم.

شکری در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و مشارکت مدیران ؛ معاونین و مربیان پرورشی مدارس از این طرح افزود: انتخاب صبحگاه های برتر برای داوران به دلیل محتواهای مناسب همراه با خلاقیت دانش آموزان کاری دشوار بود که منجر به سه مرحله داوری و نهایت انتخاب 72 گروه در قالب ابتدایی دوره اول 32 گروه ؛ ابتدایی دوره دوم 20گروه : متوسطه اول 14 گروه و تعداد 7 گروه از متوسطه دوره دوم بعنوان برگزیده معرفی و از 312 نفر دانش آموز با اهدای هدایا تقدیر خواهد شد.

همچنین نتایج و آثار برتر از طریق کانال @isffarhang در شبکه شاد به منظور استفاده مدارس در اختیار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار