مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین:

هر چه داریم از برکت وجودی حضرت امام و شهداست

زنجان (پانا) - سی و نهمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و دیگراعضا در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هر چه داریم از برکت وجودی حضرت امام و شهداست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و لزوم گرامیداشت این ایام، نقش تاریخی و بی بدیل حضرت امام در آگاهی بخشی به جامعه را یاد آور شد و افزود: هرچه که ما امروزدر عرصه مادی و معنوی از آن بهره مندیم به برکت وجودی حضرت امام خمینی (ره) و یاران شهید ایشان است. پس بر ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان خصوصا شهدای دانش آموز و معلم تکلیف است.
مظفری با اشاره به وجود سرمایه‌های استان و لزوم بهره مندی از تفکر و توانمندی های آنها، از مدیران اجرایی استان خواست تا با استفاده از ظرفیت شبکه شاد امکان گفتگوی آن ها با مدیران، دانش آموزان و معلمان را فراهم سازند. وی همچنین خواستار گفتمان سازی سند تحول و باز آموزی و بازخوانی آن با استفاده از ظرفیت شبکه شاد شد.
این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی معلمان و مدیران مدارس در آموزش ایام کرونایی، خواستار تشکیل کمیته آموزش در ایام کرونا جهت پایش دقیق مقدار و نحوه فعالیت آموزشی و میزان بهره مندی دانش آموزان از این فعالیت ها شد.

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته ای به منظور رصد و احصا مشکلات معلمان استان به منظور بر طرف کردن آن و بازتاب آن به مسئولین ذی ربط استانی و وزارتی شد.

گفتنی است در این جلسه حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان از وضعیت مسکن ملی فرهنگیان استان و اقدامات صورت گرفته در این راستا گزارشی به جلسه ارائه داد. همچنین گزارشی از میزان حضور و دسترسی دانش آموزان و فعالیت آن ها در شبکه شاد توسط صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی و داود بهرامی معاون آموزش متوسطه به جلسه ارائه گردید.گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز به تبیین برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدارس استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار