مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی:

دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا کردند

تهران(پانا)- مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سید محمد هادی حسینی مدیر منطقه ۱۳، اعضای ستاد دهه فجر، عوامل اجرایی مدرسه ،دانش آموزان و اولیا در دبستان شهید اشرفی اصفهانی به صورت نمادین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا کردند

سید محمد هادی حسینی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ بهمن اولین روز آغاز دهه فجر است. روزی است که بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد، امام آمد و با خود مهربانی، شور و اشتیاق را در سراسر ایران به همراه آورد، دهه فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن روز های ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.

وی افزود: در آن روزها دانش آموزان نقش بسزایی در انقلاب ایفا کردند و اکنون در این برهه زمانی شما دانش آموزان می توانید با تلاش و کوشش ادامه دهنده راه فرزندان انقلاب باشید.
مدیر منطقه همچنین در این مراسم به مصادف شدن میلاد حضرت زهرا و روز مادر در ایام الله دهه فجر و گرامیداشت این روز فرخنده اشاره کردند.
در ادامه در ساعت ۹:۳۳ همراه با پخش سرودهای انقلابی زنگ انقلاب توسط مدیر منطقه و مسئولین نواخته شد.
در پایان دانش آموزان شهید اشرفی اصفهانی با پرچم افتخار ایران و با شور و هیجان، برنامه‌های شاد متنوعی در قالب "دکلمه، سرود و تئاتر" اجرا کردند.
همچنین این مراسم در شبکه آموزشی شاد و در کانال پرورشی منطقه همزمان به صورت زنده پخش شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار