پیام  رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر

بجنورد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام  رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی  به مناسبت دهه فجر

متن پیام مجید مصباح به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی نظام شاهنشاهی هستیم.

بنده به نوبه خودم ایام ا... هه فجر را تبریک عرض می کنم و امیدوارم که مردم ما در آستانه چهل ودومین سال انقلاب اسلامی باقدرت، قوت و عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور پرشور و دشمن‌شکن خود را در روز 22 بهمن نشان دهند.

جمهوری اسلامی پس از گذشت چهار دهه عمر با برکت خود به درختی تنومند تبدیل شده که نه تنها در مقابل گردبادها و دسایس دشمنان این آب و خاک سرخم نمی کند بلکه خود به صحنه آرا و مهره گردان استراتژیک منطقه و جهان اسلام تبدیل شده است. بی شک این دستاورد نیکو و ارزشمند مرهون هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب، ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر و حضور هوشمندانه مردم عزیز در صحنه های مختلف بوده است.

ما جامعه فرهنگیان استان خراسان شمالی، مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی دفاع مقدس را ارج می‌نهیم و با ارواح طیبه آنان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که پاکی پیامبران و ایمان امامان را در خاطرها زنده کرده است، میثاقی دوباره می‌بندیم و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را برای پیروزی‌ها و شکوفایی هرچه بیشتر این نظام و انقلاب را سر لوحه ی خود قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار