محمدزاده: دهه فجر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود

تهران (پانا) - معاون وزیر ورئیس سازمان نهضت سواد آموزی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدزاده: دهه فجر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، متن پیام شاپور محمدزاده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

«*والفجر ولیال عشر*

دهـه فجــر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه« استقلال» و « آزادی » و« جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود.و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. »

22بهمن ماه راباید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد. اینجانب به نوبه خودم ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران،همکاران گرانقدر مان در سازمان نهضت سواد آموزی و جامعه آموزش دهندگان وسواد آموزان کشور عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افقهای روشن حرکت کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار