رخشانی‌مهر: انقلاب اسلامی پرشکوهترین نماد همدلی و خروش یک ملت است

تهران (پانا) - معاون وزیر در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را پرشکوهترین نماد همدلی، آزادی خواهی و خروش یک ملت خواند که با رهبری امام خمینی (ره) روحی تازه در کالبد جهان بی‌روح دمید.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: انقلاب اسلامی پرشکوهترین نماد همدلی و خروش یک ملت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر به مناسبت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملتی است که در عصر افول ارزشهای اخلاقی و انسانی با ایستادگی و همبستگی تحت زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روحی تازه در کالبد جهان بی روح دمید و صفحه‏ ای زریّن را در تاریخ حیات انسان در این کره خاکی گشود .

انقلاب اسلامی ایران پرشکوهترین نماد همدلی، آزادی خواهی و خروش ملتی است که با رهبری حضرت ‌امام خمینی (ره) در تبیین معارف والای اسلام و ترسیم حکومت الله بر مردم، نشان داد که زبان، شکل و محتوای مذهبی انقلاب اسلامی ایران امری اتفاقی و تصادفی نیست و بیانگر عقبه فکری و عقیدتی انقلاب اسلامی و برگرفته از مکتب عاشوراست، که هنوز هم با گذشت بیش از چهار دهه نامش بر پایه‏‌های استبداد و استکبار لرزه می‏ افکند و یادش، در دل‏‌های مستضعفان و آزادگان جهان امید می‏ آفریند و چراغ راه آیندگان است.

انقلاب اسلامی ایران آغازگر دوران جدیدی در عالم و مناسبات سیاسی شد و با شعارهای جهانی، فطری، درخشان و همیشه زنده خود ندای استقلال، آزادی و عدالت را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد و هیمنه پوشالی دو ابر قدرت شرق و غرب را درهم شکست.

آغاز چهل و دومین طلیعه انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار