همزمان با سراسر کشور و با آغاز دهه مبارک فجر:

زنگ انقلاب در استان زنجان طنین انداز شد

زنجان (پانا) - مراسم گلبانگ انقلاب (نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در استان زنجان طنین انداز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، مراسم گلبانگ انقلاب، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی در دبستان شاهد نرگس زنجان برگزار شد.
حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، گفت: آموزش در شرایط کرونایی بسیار سخت است اما معلمان از هیچ کوششی دریغ نکردند و آموزش ادامه یافت که از زحمات همکاران در مجموعه آموزش و پرورش تشکر می کنم.
مظفری در ادامه افزود: با حمایت های مسئولین استانی از جمله، استاندار محترم و امام جمعه معزز ، ۲۶۰۰ تبلت در ماه های اخیر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و در روز های آتی نیز ۵۰۰ تبلت در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده برادران شهید یعقوبعلی و محمدعلی محمدی و شهید باقر اسلامی تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر مراسم گلبانگ انقلاب به صورت زنده در بستر شاد برای تمامی مدیران مدارس، معاونین پرورشی و تشکل های دانش آموزی استان و دانش آموزان شاهد نرگس پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار