مدیر کل آموزش و پرورش تهران:

از خداوند مى خواهم به ما توفیق دهد از رهروان خوب شهدا و راه آن ها باشیم

تهران(پانا)- زنگ انقلاب در تمام مدارس ایران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
از خداوند مى خواهم به ما توفیق دهد از رهروان خوب شهدا و راه آن ها باشیم

آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با حضور علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دخترانه الزهرا (سلام الله علیها) واقع در منطقه١٧ تهران برگزار شد.

در مراسم نواختن زنگ انقلاب، عبدالرضا فولادوند مدیکر کل آموزش و پرورش شهر تهران با قدردانی از حضور مسئولین آموزش و پرورش و گرامیداشت یاد و خاطره شهداى گلگون کفن انقلاب اسلامى گفت: ما امروز به صورت خودجوش جمع شده ایم که بزرگ ترین اتفاق تاریخ دنیا و ایران را گرامى بداریم.

فولادوند ضمن آرزوى سلامتى و طول عمر و سلامتى براى مقام معظم رهبرى و مسئولینى که در راه زنده نگه داشتن ارزش هاى انقلاب فعالیت مى کنند افزود: باید گرامى بداریم و پاسدارى کنیم از کسانى که دهه فجر سال ٥٧ را رقم زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: امروز در پیشگاه شهداى دارالشهدا منطقه ١٧، خانواده هاى شهدا، فرهنگیان، معلمین و دانش آموزان سالروز انقلاب را گرامى مى داریم.

فولادوند افرود: انقلاب اسلامى ایران از سال ١٣٤١ مقدماتش فراهم شد و در بهمن ٥٧ با ایفاى نقش روحانیت و رهبرى امام راحل به پیروزى رسید، اما این انقلاب شروع فراز و فرودهایى بود که در این چهل و دو سال مردم ایران آن را پشت سر گذاشتند.

فولادوند افزود: در این زیست بوم جدید در عین حال که توسط مدعیان تمدن تحریم شدیم، چه خوب و سربلند با ایمان به قدرت خداوند و اتکا به خود از شرایط سخت بیرون آمدیم، که این تنها با یارى خدا و رهبرى در عرصه ملى محقق شد.

فولادوند با اشاره بر زحمات جامعه فرهنگیان افزود: از فرهنگیان محترم که در سخت‌ترین شرایط اجتماعى مسئولیت آموزش را پذیرفتند و در یک سال گذشته از سخت ترین شرایط آموزشى سربلند بیرون آمدند سپاسگزاریم. تلاش و ایثار فرهنگیان در یک سال گذشته بر کسى پوشیده نیست.

وى در پایان گفت: از خداوند بزرگ مى خواهم که به ما توفیق بدهد از رهروان خوب شهدا و راه آن ها باشیم.

این مراسم با رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى با حضور جمعى از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و جمعى از دانش آموزان منطقه١٧ برگزار شد و زنگ انقلاب نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار