دهه فجر رساترین فریاد تاریخ

تهران(پانا) - دبستان بیست و یک بهمن به مناسبت ایام دهه فجر با همکاری کادر مدر سه و دانش آموزان همیشه در صحنه این دبستان جشن دهه فجر را با شور انقلابی برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر رساترین فریاد تاریخ

مرضیه فلاح، معاون پرورشی دبستان بیست و یک بهمن در گفتگو با پانا گفت: دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان به وجود آمد.
وی اضافه کرد: دانش آموزان از همین ابتدای دوران تحصیل باید با وقایع مهم ملی کشور خود آشنا شوند. به همین مناسبت این واحد آموزشی برای نهادینه شدن فرهنگ ملی و مذهبی این عزیزان تمام تلاش خودرا در هرچه بهتر و باشکوه برگزار کردن این برنامه ها انجام می دهد. روز شمار این ایام هر روز در گروه مدرسه با تصاویر جذاب و متنوع قرار داده میشود.
وی اضافه کرد: روز ۱۲ بهمن، در ساعت ۹ صبح زنگ انقلاب در گروههای مختلف مجازی مدرسه با نام زیبای یا زهرا به مناسبت تقارن این ایام با ولادت بانوی دو گیتی، خانم فاطمه زهرا (س) نواخته شد. و دانش آموزان با برافراشتن پرچم ایران و قرائت سوگند نامه دهه فجر یاد این روز مقدس را گرامی داشتند.
وی تصریح کرد: با توجه به رده سنی دانش آموزان، با کمک و همراهی والدین خود در قسمتی از منزل با طراحی یاد واره شهدای ۸ سال دفاع مقدس یاد این بزرگ مردان تاریخ را گرامی داشتند.
وی در آخر افزود: برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و همکاران مسابقات علمی مجازی و متنوع و اجرای بازیهای بومی و محلی شهرهای مختلف توسط دانش آموزان برگزار شد . دانش آموزان از برنامه های خود با ارسال فیلم و عکس در این مسابقات شرکت کردند.
نفرات برگزیده از مدیریت دبستان به رسم یادبود و گرامیداشت این ایام هدیه دریافت میکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار