بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا

وجود شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال را رد نمی‌کنم اما اثبات آن سخت است

حضور آلکنو در ایران بهتر از غیبتش در لیگ برتر والیبال بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال هراز آمل معتقد است یکی از عوامل اصلی غیرقابل پیش‌بینی بودن فصل جدید لیگ برتر والیبال، فشردگی این دوره از رقابت‌ها بود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وجود شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال را رد نمی‌کنم اما اثبات آن سخت است

بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط لیگ برتر والیبال ایران پس از پایان مرحله اول این رقابت‌ها و مشخص شدن چهره تیم‌های راه یافته به پلی‌آف گفت: « امسال لیگ متفاوتی را تجربه کردیم، فشردگی مسابقات بسیار زیاد بود و با توجه به همین موضوع پیش‌بینی نتایج خیلی دشوار شد، در برخی از بازی‌ها واقعا نمی‌توانستیم حدس بزنیم که کدام تیم برتری را به دست می‌آورد اما این موضوع الزاما به معنی شرط‌بندی در والیبال نبود، فشردگی مسابقات زیاد بود و تیم‌ها دچار نوسان می‌شوند. »

سرمربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: « با توجه به متمرکز بودن رقابت‌ها تیم‌ها با برخی مشکلات مثل پرواز و رفت و آمد مواجه نبودند و از این نظر شرایط لیگ خوب بود، اما همانطور که گفتم فشردگی مسابقات سبب شد که نتایج تیم‌ها غیرقابل پیش‌بینی باشد. البته بحث شرط‌بندی هم امسال در لیگ مطرح شد که البته من این موضوع را رد نمی‌کنم اما معتقدم اثبات آن کار خیلی سختی است بنابراین باید وقتی در مورد آن صحبت می‌کنیم احتیاط به خرج دهیم. »

عطایی در مورد آمدن یا نیامدن آلکنو سرمربی تیم ملی ملی والیبال به ایران گفت: « قطعا حضور آلکنو در ایران بهتر از عدم حضورش است چرا که بافضای بازیکنان در ایران آشنا می‌شود. فدراسیون والیبال هم با علم به شرایط آلکنو با او قرارداد بسته است و طبق صحبت‌های که داورزنی اعلام کرد او حتما به ایران خواهد آمد بنابراین باید منتظر باشیم تا زمان حضور او در ایران فرا برسد. »

سرمربی تیم هراز آمل در مورد دیدار تیم‌اش با خاتم اردکان عنوان کرد: « بازی اهمیت زیادی برای ما دارد چرا که هر دو تیم به دنبال پیروزی هستیم. ضمن اینکه معتقدم در در لیگ امسال همه بازی‌ها دارای اهمیت هستند. بنابراین نباید هیچ کدام از بازی‌ها را آسان گرفت. مقابل هر تیمی نتوانیم کیفیت واقعی خودمان را نشان دهیم محکوم به شکست هستیم. تیم خاتم در نیم‌فصل دوم با تغییر و تحولات زیادی همراه بود اما ما هم به خوبی این تیم را رصد کردیم تا بتوانیم با دست پر میدان مسابقات را ترک کنیم. »

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار