مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان افت کرده اما همچنان شخصیت قهرمانی دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است افت پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا طبیعی است اما به رغم این افت، همچنان پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان افت کرده اما همچنان شخصیت قهرمانی دارد

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا درباره برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: « ما دو نیمه متفاوت از هر دو تیم شاهد بودیم، در نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و عملکرد قابل قبولی داشت، بازیکنان در هر نقطه‌ای از زمین که صاحب توپ می‌شدند به دنبال خلق موقعیت بودند اما در نیمه دوم ماشین‌سازی تبریز خیلی خوب کار کرد، به طوری که فکر می‌کنم اگر این تیم در تمامی بازی‌ها به این صورت بازی کند می‌تواند در لیگ برتر جایگاه ویژه‌ای کسب کند. »

وی ادامه داد: « پرسپولیس در این دیدار محکوم به پیروزی بود چرا که اگر این اتفاق نمی‌افتاد از کورس قهرمانی دور می‌شد و در نهایت خو‌شبختانه توانست در این دیدار پیروز میدان شود. ماشین‌سازی البته با توجه به جایگاهی که در جدول رده‌بندی دارد برای این تیم فرقی نمی‌کرد که با چه نتیجه‌ای بازی را واگذار می‌کرد، اما همان‌طور که گفتم در نیمه دوم واقعاً خوب بازی کرد و توانست به محوطه جریمه پرسپولیس برسد و با یک گل دروازه پرسپولیس را باز کند. »

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در این فصل و بدست آوردن پنجمین جام متوالی در لیگ برتر گفت: « به نظرم پرسپولیس همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است، این تیم به صورت کامل شخصیت قهرمانی دارد، البته که نقاط ضعفی در خط حمله و خط دفاع دارد که باید حل شود و در نیم فصل دوم آن را اصلاح کنند. اما با این حال معتقدم پرسپولیس می‌تواند در لیگ امسال باز هم مدعی قهرمانی باشد. »

مربی تیم دسته اولی بادران تهران ادامه داد: « تیم پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار افت شد که البته این افت طبیعی بود. سید جلال حسینی در خط دفاع باید بار همه تیم را بر عهده داشته باشد. پیش از این شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع حضور داشت که از پرسپولیس جدا شد و غیبتش در خط دفاع کاملاً حس می‌شود و به همین خاطر پرسپولیس باید در خط دفاع یک بازیکن خوب در نیم فصل دوم جذب کند. »

وی در پایان گفت: « اگر پرسپولیس بتواند خط دفاع و حمله خود را در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند این تیم به راحتی حرف برای گفتن دارد و می‌تواند امتیازهای از دست رفته را جبران کند و همچنین یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار