معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک:

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد

تهران(پانا)- چهارمین جلسه ستاد هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش شهرستان شمیرانات با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه1، کارشناسان، کارشناس مسئولان این حوزه و مسئولان بسیج فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد
فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در این جلسه با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد. در شرایط فعلی با توجه به تغییراتی که امسال به دلیل شیوع بیماری، در زیست بوم اتفاق افتاده است، فضای مجازی یک فرصت طلایی برای گرامیداشت دهه فجر و تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.
سید مومن، در این جلسه ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته از سوی مجریان ستاد بزرگداشت دهه فجر ، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم شکوهمند دهه فجر با در نظر گرفتن کلیه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به مسئولان کمیته ها ابلاغ کردند.
گفتنی است اهم این برنامه ها شامل نواختن زنگ انقلاب همزمان با مدارس سراسر کشوردر ساعت 9 و 33 دقیقه در هنرستان یادگار امام و سپس برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه جماران با حضور مسئولان منطقه و اداره کل که به صورت لایو زنده در کلیه مناطق تهران پخش خواهد شد.
قابل ذکر است، پویش مجازی «پرچم در خانه»، اردوی مجازی مرقد امام، نمایشگاه کتاب،دست سازه ها و ....،تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا شهرک محلاتی، جشنواره گل پوشان و جشن تکلیف خانگی، برگزاری اردوی راهیان نور و مسابقه ورزشی بین کارکنان، مسابقه مجازی خانه پویا با شعار های انقلابی، مسابقه کتابخوانی جوانمرد، حضور پزشک و تشکیل پرونده سلامت و تغذیه برای کارکنان اداری، پویش الله اکبر با عنوان صبر و سپاس ملت ایران در برابر کرونا و تقدیر از مدافعان سلامت جزو برنامه های اجرایی آموزش و پرورش در منطقه یک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار