جلسه تخصصی مدیران مدارس متوسطه بهارستان یک

بهارستان یک(پانا)- جلسه تخصصی مدیران مدارس دوره اول متوسطه با حضور کارشناس گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیریت، معاونت آموزش متوسطه و معاونت پشتیبانی و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن هم اندیشی مدیران اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تخصصی مدیران مدارس متوسطه بهارستان یک

به گزارش خبرنگار پانا از بهارستان یک، در این جلسه دهنوی کارشناس گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در سخنانی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بود را گرامی داشت.

کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از تمامی همکاران حوزه متوسطه اول به جهت ارتقاء بسیار مطلوب سطح آموزشی منطقه بر اساس تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات دی ماه سال 1399 به کمک برنامه‌ریزی کامل مدیران و اجرای طرح‌ها به صورت دقیق گفت: اثر بخشی طرح‌ها و برنامه‌ها مستلزم فهم مشترک و همراهی و همکاری نیروها است.

درختی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان ضمن بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در خصوص هدف از برگزاری این نشست تخصصی گفت: سعی در شنونده بودن انتقادات، پیشنهادات و نظرات توسط مدیران و نماینده مدیران داریم و برای پیگیری و ارجاع، تلاش خود را دریغ نمی‌کنیم.

در جریان برگزاری این نشست، پیشنهادات و نظرات مدیران در مورد موضوعات مختلف علی الخصوص در مورد مشکلات فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان در شبکه آموزشی شاد و آموزش مجازی مطرح شد.

در پایان این مراسم از مدیران مدارس متوسطه اول ناحیه یک بهارستان، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار