انفجار جزئی در ساختمان مسکونی خیابان شهید آیت

تهران (پانا)- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار جزئی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهید آیت در شرق تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انفجار جزئی در ساختمان مسکونی خیابان شهید آیت

به گزارش ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۴٨ دقیقه شنبه شب (۱۱ بهمن) در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی، شنیده شدن صدای انفجار اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شهید آیت، خیابان حاج صادقی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند، گفت: مشاهده شد که در یک انبار در قسمت زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه که تک‌واحدی و مسکونی بود، یک کپسول پیک‌نیکی منفجر شده و به خاطر اینکه در محیط بسته بود، برخی از قسمت‌های دیوارهای اطراف را تخریب کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار حدودا پنج متر وسعت داشت و مقداری ضایعات در آن نگهداری می‌شد، ادامه داد: این محل زیر رمپ پارکینگ واقع شده بود، البته در ابتدا گفته می‌شد که انفجار در موتورخانه رخ داده است اما پس از آن مشخص شد که اینگونه نبوده است. این حادثه منجر به حریق نشده بود و مشکلی برای طبقات بالایی ایجاد نکرده بود ولی یک مرد حدودا ۶٠ ساله که در محل حضور داشت از برخی نواحی سر و صورت دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل، پس از ایمن‌سازی، به مالکان تحویل داده شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار