رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آذربایجان شرقی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان، نقش موثری در پویایی مراکز دارالقرآن سراسر کشور دارد

سمنان (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آذربایجان شرقی گفت برگزاری مسابقات هم خوانی و مدیحه سرایی مراکز دارالقران کشور، علاوه بر نقش بسیار پررنگ آن در فعالسازی و پویا نگهداشتن مراکز دارالقران در این ایام کرونایی، فرصت مناسبی جهت استعدادیابی قرآنی دانش آموزان نیز می باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان، نقش موثری در پویایی مراکز دارالقرآن سراسر کشور دارد

محمد صادق زاده، در گفت و گو با پانا در راستای میزبانی مجازی استان سمنان برای چهارمین دوره مسابقات قرآن، خاطرنشان کرد: مشارکت دانش آموزان در گروه های هم خوانی، علاوه بر موج آفرینی قرآنی بین دانش آموزان، باعث تیم سازی و تقویت روحیه مشارکت جویی و تقویت کار تیمی در بین قرآن آموزان نیز می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان آذربایجان شرقی، حدود ۱۰ گروه در مسابقات استانی از ۱۰ دارالقرآن در بخش پسران و ۷ گروه در بخش دختران در مرحله استانی مسابقات شرکت داشتند، اذعان کرد: یکی از مشکلات دارالقرآن ها در تشکیل گروه های هم خوانی، عدم وجود مربی متخصص در این زمینه است. اگر دوره مربیگری هم خوانی و مدیحه سرایی، توسط وزارت آموزش و پرورش، برای مربیان برگزار شود، یقینا نتایج بهتری دریافت خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات، می‌توان توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و اعتقادی در بین دانش‌آموزان و استعدادیابی دانش‌آموزان در بخش قرآن اشاره کرد که به طور حتم شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه نیز خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار