عرف: مشارکت بالا در انتخابات ضامن اقتدار کشور در عرصه منطقه‌ای است

تهران (پانا)- معاون سیاسی وزیر کشور مشارکت مردم را پایه و اساس قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت انتخابات با مشارکت بالا و انتخاب رییس جمهوری با آرای بالا، ضامن ثبات و اقتدار کشور در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عرف: مشارکت بالا در انتخابات ضامن اقتدار کشور در عرصه منطقه‌ای است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف در نشست هم اندیشی دبیران کل جبهه ها و گروه های سیاسی در محل وزارت کشور، با اشاره به این که رویکرد وزارت کشور بر محور قانونمداری و اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات است، اظهار داشت: تأکیدات مصرح مقام معظم رهبری همواره بر اصل مشارکت حداکثری مردم در صحنه های انتخاباتی بوده و امروز این رسالت بر دوش همه ما قرار دارد که فضا را به سمت انتخاباتی رقابتی و مشارکتی سوق دهیم.

معاون وزیر کشور با بیان این که مردم، پایه و اساس قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: انتخابات با مشارکت بالا و انتخاب رییس جمهوری با آرای بالا، ضامن ثبات و اقتدار کشور در عرصه های منطقه ای و بین‌المللی است.

رییس ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به مطالعه و بررسی برگزاری انتخابات در ۱۹ کشور دنیا در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: مهم ترین دغدغه وزارت کشور، یافتن نقطه بهینه میان مسأله مشارکت و شوق انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و در این خصوص تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

عرف ابراز امیدواری کرد: با گفتمان های ایجابی و برنامه محور کاندیداها و جریان های سیاسی، شاهد حضور بیش تر مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود و در نظر داشته باشیم که هیچ مسأله ای در حوزه منافع ملی، مهم‌تر از انسجام و ثبات داخلی نیست که تحقق این امر هم در گرو مشارکت بالای مردم است.

براساس این گزارش، شهاب الدین صدر به نمایندگی از جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، مهدی چمران به نمایندگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حسین کمالی و ابراهیم اصغرزاده به نمایندگی از جبهه هماهنگی اصلاحات، اکبر مرتضوی کیاسری به نمایندگی از جبهه تحول گرایان ایران اسلامی، قدرت علی حشمتیان به نمایندگی از جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، پرویز سروری به نمایندگی از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، حبیبی به نمایندگی از جبهه ایستادگی ایران اسلامی و نوروزی به نمایندگی از جبهه پایداری ایران اسلامی در این نشست ضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار