حسینی: یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد و همبستگی است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور به مناسبت آغاز دهه فجر، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی( ره) و چهل و دومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد و همبستگی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی را گرامی می داریم که ایرانِ امروز به عظمت حضور و اراده بزرگ مردمانی قد برافراشته است که ثمره ایمان و استقامتشان، حضور مقتدرانه و عزت مدارانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.

یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر دسیسه و حربه‌ای برای ضربه زدن به پیکره ی این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند. اکنون ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ، پس از گذشت چهل و دو سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ با افتخار به گذشته و امید به آینده ای درخشان در دهه مبارک فجر که نماد بصیرت، همدلی و انسجام است، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

در 22 بهمن 57، ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری معمار انقلاب اسلامی؛ رشادت، ایثار، غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و بی‌نظیرترین حماسه‌ ی مردمی را در جهان خلق کرد و توانست با ایستادگی و وحدت، پایه‌های رژیم نامشروع، ظالم و مستبد طاغوت را ویران کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نهاد .

اینک در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب شکومند اسلامی، مصممیم با ایمان و اراده و پشتکار، همه همت خود را در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف بلند سند تحول بنیادین به کار بسته و از هیچ کوششی و تلاشی دریغ نورزیم و بر خود فرض دانسته تا با پاسداشت خون شهیدان وطن، یاد و خاطره این عزیزان به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن تبریک این ایام، با توجه به شرایط کنونی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از عموم جامعه فرهنگیان عزیز کشورمان به ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی کشور که در مسیر توسعه و تعالی کشور و پیشبرد آن تاثیرگذار بوده‌اند و از دانش آموزان استثنایی عزیزم که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، علمی، هنری و ورزشی مایه مباهات ایران بوده اند تقاضا می‌کنم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس سیاست های اعلامی ستاد ملی کرونا حضوری فعال و مقتدرانه در این ایام مبارک داشته، تا برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پرشور دیگری را رقم زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار