خبرگزاری پانای هرمزگان برگزار کرد:

اولین دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان

هرمزگان (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از برگزاری اولین دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان دختر و پسر مدارس مرکز استان توسط خبرگزاری پانای استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، اولین دوره تربیت خبرنگارانِ دانش آموز در سه سرفصل آشنایی با اصول و تکنیکهای خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه، از تاریخ چهارم لغایت نهم بهمن ماه در محل سازمان دانش آموزی استان هرمزگان برگزار گردید.

به گفته اسماعیل خرامیده، رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان این دوره شش روزه به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به صورت جداگانه برای دانش آموزان پسر و دختر برگزار گردید.

خرامیده تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این دوره را شانزده نفر شامل هشت پسر و هشت دختر عنوان کرد که همگی از مرکز استان بودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما علاوه بر این دوره کوتاه مدت حضوری، به صورت مجازی در بستر شبکه شاد نیز در حال تربیت دانش آموزخبرنگار از سراسر استان هستیمکه بیش از۳۰۰ نفر درگروهها و کانال های شبکه شاد سازماندهی شده و بصورت غیرحضوری درحال آموزش می باشند که ۸ نفر از مدرسین آموزش دیده استان مسئولیت آموزش این دانش آموزان را عهده دار هستند.

خرامیده در بخش پایانی صحبتهایش ضمن تقدیر و تشکر از مدرسان این دوره، فرآیند برگزاری این دوره را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مطمئناً در آینده ای نزدیک محصول و نتایج این آن را در مدارس استان خواهیم دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار