حکیم‌زاده تشریح کرد؛

جزئیات فعالیت مهدهای کودک در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات فعالیت مهدهای کودک در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات فعالیت مهدهای کودک در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بیان چگونگی فعالیت دستگاه‌های متولی امر پیش‌دبستانی‌ها با وجود سازمان ملی تعلیم و تربیت در امر کودک اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر، آموزش و پرورش و سازمان ملی تربیت کودک تنها مرجعی خواهند بود که در این باره برنامه‌ریزی، مدیرت و نظارت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی مهدهای کودک با آموزش و پرورش است افزود: البته در این زمینه از تجارب همکاران بهزیستی نیز استفاده می‌کنیم اما با توجه به لزوم بودن یک دستگاه مسئول، تمرکز مدیریت و نظارت بر عهده وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه صدور مجوز، پیگیری و نظارت بر مهدکودک‌ها بر عهده چه سازمان است بیان کرد: استاندارسازی، تدوین فرایندها، صدور مجوز، نظارت بر مهدهای کودک و رتبه‌بندی آن‌ها، آموزش مربیان و چارچوب صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان و نظارت میدانی بر کار، برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار