اجرا ی برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با محوریت مدرسه و دانش آموزان

اردبیل(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: تمامی برنامه ها در ایام مبارک دهه فجرانقلاب اسلامی با محوریت دانش آموز و مدرسه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرا ی برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با محوریت مدرسه و دانش آموزان

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درگفت وگو با برنامه " تزه گون" صدا وسیمای مرکز استان با بیان اینکه امسال بخاطر شیوع بیماری کرونا برنامه های دهه مبارک فجر در بیشتر نقاط استان بصورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهارکرد: شبکه شاد ظرفیتی است که مدارس با خلاقیت و نوآوری می توانند برنامه های خود بمناسبت این ایام را در این فضا اجرا کنند.

او افزود: سعی کرده ایم برای کیفیت بخشی برنامه های دهه فجر بیشتراز ابزار هنر استفاده کنیم تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه 600 برنامه بمناسبت دهه فجر در مدارس پیش بینی شده است، گفت: زنگ انقلاب روز 12 بهمن در سراسر استان به صدا در خواهد آمد و این مراسم بصورت نمادین در دبیرستان پورسینای ناحیه 2اردبیل برگزار خواهد شد.

ناصری در ادامه ، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، تجلیل از برترین های کنکور شهرستان اردبیل، برگزاری انواع نمایشگاه ها، جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی و ... را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در این ایام اجرا خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار