آئین افتتاحیه دبیرخانه پایگاه هاى مجازى هیئت هاى مذهبى دانش آموزان مناسبت هاىولایى و احلى من العسل

ولی پوری: در شرایط کرونا به وسیله شبکه شاد؛ تهدید را تبدیل به فرصت کرده ایم

تهران(پانا)- معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش شهر تهران در آیین افتتاح دبیرخانه پایگاه های مجازی هيِئت های مذهبی، از فعالیت های فاخر حوزه پرورشی و قرآن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: در شرایط کرونا به وسیله شبکه شاد؛ تهدید را تبدیل به فرصت کرده ایم

آئین افتتاح به صورت پخش زنده در شبکه شاد با حضور مسیب زاده؛ مدیرکل اداره کل قرآن، عترت و نماز، مجتبى ولى پورى؛ معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش شهر تهران و جمعى از مسئولین حوزه قرآن و پرورشى آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر از تمام فعالین حوزه قرآن، عترت و نماز با اشاره به فعالیت ها گفت: «در حال حاضر ١٧ کانال فعال در بستر شبکه شاد در حوزه قرآن، عترت و نماز فعالیت دارند.»

وى با اشاره به محدودیت هاى ایجاد شده در شرایط کرونا افزود: «با توجه به زیست بوم جدید در یک سال اخیر، به حمدالله فعالیت هاىپرورشى متوقف نشده و حتى بیشتر از سال هاى قبل نیز بوده است.».

ولى پورى ادامه داد: «اکنون در فضاى مجازى شبکه شاد مخاطب ما در برنامه ها بیش از ١٠ هزار نفر هستند واین فرصتى است که ازیک تهدید پدید آمده است.»

وى در خصوص فعالیت هاى شهر تهران اظهار داشت: «در حوزه قرآن، عترت و نماز در شهر تهران فعالیت هاى فاخرى در زمینه تولیدمحتواى در قالب هاى گوناگون انجام شده که این ها همه از برکات قرآن است و امیدواریم نه فقط در شهر تهران که در همه استان هاى کشور انجام شود تا دانش آموزان کل کشور به نحو مطلوبى از این فعالیت هاى پرورشى و قرآنى بهره ببرند.».
شایان یادآوری است که این مراسم با حضور مجازی مدیران و معاونین کل استان ها و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار