برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در بندر مرزی آستارا اعلام شد

رشت (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، برنامه های فرهنگی هنری این اداره به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در بندر مرزی آستارا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا، ویژه برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری را به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: گلباران و غبارروبی مزار شهدا با حضور هنرمندان و خبرنگاران، برگزاری شب شعر دهه فجر و برگزاری مسابقه کتابخوانی از مهم ترین برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر است.

وی اجرای مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر را از دیگر برنامه‌های مهم این اداره در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: به نفرات برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود.

تشرینی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام الله دهه فجر است، تصریح کرد: این نمایشگاه در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می شود و شهروندان می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، کتاب های مورد نظر خود را خریداری کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محیط اداره آذین بندی و تزئین شده است، افزود: انجمن های زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند که با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آستارا نیز برنامه های مختلفی را برای ایام الله دهه فجر تدارک دیده اند که از جمله آنها می توان به برگزاری جشن انقلاب، پخش سرودهای انقلابی از بلندگوهای مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان بیماران، اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه و توزیع اقلام بهداشتی بین شهروندان اشاره کرد.

تشرینی خاطرنشان کرد: در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و همچنین در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هنرمندان تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارکنان این اداره با خودروهای خود در کاروان خودرویی و موتوری که در سطح شهر راه اندازی می شود شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار