بررسی برنامه ها و فعالیت های معاونت پرورشی و فرهنگی استان بوشهر با معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش

بوشهر(پانا)- در دیداری حضوری، برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با معاون وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی برنامه ها و فعالیت های معاونت پرورشی و فرهنگی استان بوشهر با معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشستی با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فعالیتها، اقدامات و عملکرد معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار گزارشی از فعالیتهای متعدد و برنامه های انجام شده و در دست اقدام و عملکرد حوزه های مختلف معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ارائه و چند طرح ابتکاری استان از جمله: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی، طرح قرارگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی، فراخوان مدرسه افق 1404 و طرح مدیریت یکپارچه فضای مجازی معاونت پرورشی استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیتهای انجام شده معاونت پرورشی استان بوشهر، اظهار کرد: من از نوع حرکت و انگیزه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خوشحال و خرسندم و در این چند ماه، به وضوح سطح فعالیتهای پرورشی استان بوشهر به نحو شایسته ای ارتقاء پیدا کرده است.

کاظمی افزود: مدیریت راهبردی یعنی بهترین کارها را انتخاب کنیم و برای انجام همین کارها، بهترین برنامه ریزی داشته باشیم.

علی موحدی معاون پرورشی نیز ضمن تشکر از نگاه عالمانه و بلند کاظمی، موفقیت های معاونت پرورشی استان بوشهر را حاصل حمایتها و اعتماد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و همدلی و همراهی و هم افزایی مجموعه نیرو‌های پرورشی استان دانسته و بر نوآوری، گسترش و عمق بخشی به فعالیتهای پرورشی در سراسر استان تاکید کرد. موحدی در ادامه حضور در معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت که با همراهی محمود حقدوست رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی معاونت پرورشی استان صورت گرفت، دیدارها و گفتگوهایی نیز با شربت دار قائم مقام معاون پرورشی وزیر، رمضانی مدیرکل فرهنگی، شکوهی مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی‌ وزارت به عمل آمد که در این دیدارها برنامه های تخصصی هر حوزه به بحث و اشتراک گذاشته شد.

موحدی این گفتگو و نشست ها را مفید ارزیابی کرد و در همین راستا از زحمات ارزشمند و تلاشهای ارزنده معاونین پرورشی شهرستانها و مناطق استان، مدیران مدارس، معاونین‌ و مربیان پرورشی، مشاوران مدارس و مدیران فضاهای پرورشی(کانونها، اردوگاهها، مراکز مشاوره، مراکز دارالقرآن ها) و بویژه همکاران حوزه ستادی معاونت پرورشی استان، تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار