برقراری ارتباط با معلمان و دانش آموزان از رسالت های مدیران مدارس است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، مدیری را توانمند دانست که از روحیات و مسائل آموزشی و پرورشی تمامی دانش آموزان آن مدرسه آگاه باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برقراری ارتباط با معلمان و دانش آموزان از رسالت های مدیران مدارس است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، پیرو هماهنگی های صورت پذیرفته، کریمیان مدیر مدرسه دوره دوم فاطمه الزهرا با حضور در دفتر هادی حنیف نیا مدیر منطقه با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیر مدرسه فاطمه الزهرا با ارائه گزارشی از روند و عملکرد آموزشی و پرورشی مدرسه خود، از تلاش های بی دریغ کادر اجرایی و دبیران این مدرسه در فرایند یاددهی و یادگیری قدردانی کرده و از رضایت حداکثری اولیا و همکاران این مدرسه در موضوع آموزش های مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد خبر داد.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیر، معاون آموزشی، دبیران و همکاران مدرسه فاطمه الزهرا گفت: ارتباط عمیق با معلمان و دانش آموزان از رسالت های مدیران مدارس است. مدیران مدارس روزانه باید با معلمان و دانش آموزان در تعامل و گفت و گو باشند و موضوعات و مسائل آموزشی و پرورشی را با آنان مرور کنند تا مطمئن شوند که فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: امروزه یکی از شاخص‌های مدیران موفق این است که از روحیات و مسائل آموزشی و پرورشی تمامی دانش آموزان آن مدرسه آگاه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار