لیگ برتر ایران؛ آسمان استقلال در سرزمین اولین‌ها ابری شد

تهران (پانا) - در سیزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران استقلال در مسجد سلیمان مقابل نفت روزی سخت را پشت سر گذاشت.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ آسمان استقلال در سرزمین اولین‌ها ابری شد

هفته سیزدهم لیگ برتر ایران با برگزاری 3 بازی همزمان در شهرهای مسجد سلیمان، قائمشهر و تهران شروع شد.

در مهم‌ترین بازی امروز، استقلال پس از اینکه مقابل سایپا شکست خورده بود راهی مسجد سلیمان شد و در شهر اولین‌ها مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی در تیم نفت مسجد سلیمان روزی سخت را پشت سر گذاشت و در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با دومین بازی بدون برد، اوضاع برای تیم محمود فکری بحرانی شده و این تیم یکبار دیگر صدرنشین را به رقبا هدیه دهد.

اشتباه عجیب سید حسین حسینی در نیمه اول و در دقیقه 32 باعث شد تا نفت مسجد سلیمان با گل به خودی گلر استقلال برنده به رختکن برود و در نیمه دوم هم فشارهای استقلال برای جبران تنها یکبار نتیجه داد و وریا غفوری در دقیقه 70 گل تساوی را به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های ته جدولی نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان بر خلاف انتظارات دیداری پرگل و جذاب از آب درآمد و 5 گل داشت. در این روز شاگردان رحمان رضایی در تیم ذوب آهن اصفهان توانستند به پیروزی 3 بر 2 برسند و تنها خط تیره جدول لیگ برتر را از بین بردند و البته مهم‌تر اینکه یک پله صعود را تجربه کردند.

برای نساجی در این مسابقه محمد مهدی نظری (4)، ایوب کلانتری (50) گلزنی کردند و دارکو بیدوف (1)، عبداله حسینی (27)، میلاد جهانی (56) گلزنان ذوب آهن در این بازی بودند. البته ذوب آهن در این بازی از دقیقه 45 با اخراج مجتبی حقدوست ده نفره شده بود.

سایپا تهران هم مقابل گل گهر سیرجان تن به شکست یک بر صفر داد تا روند بردهایش پس از 2 برد متوالی متوقف شود.

یونس شاکری (75) گلزنان گل گهر در این بازی بود. ضمن اینکه سایپا از دقیقه 70 با اخراج مجید علیاری ده نفره شد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز به ترتیب با 23، 22، 21، 19 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و تیم‌های شهر خودرو مشهد، ذوب آهن، نساجی و ماشین‌سازی تبریز به ترتیب با 15، 11، 9 و 4 امتیاز در رده‌های سیزدهم تا شانزدهم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار