شب‌نشینی زمستانی با مسعود اسکویی در برنامه «دست در دست»

تهران (پانا) - «دست در دست» در ششمین ویژه‌برنامه زمستانی خود که جمعه 10 بهمن روانه آنتن می شود میزبان مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شب‌نشینی زمستانی با مسعود اسکویی در برنامه «دست در دست»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مسعود اسکویی، یکی از صداهای جادویی عرصه گویندگی و از گزارشگران پیکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در گزارشگری ورزشی در ششمین شب‌نشینی زمستانی «دست در دست» هم‌صحبت سیاوش عقدایی مجری برنامه می‌شود.
این برنامه در بخش دعوت از گروه های جهادی این بار میزبان دو جهادگر به نام‌های نجف اوشانی ورضا امیرحسنی است. نمایندگان خیریه‌ای جهادی که تا کنون کار آبرسانی به روستاها و مدارس مناطق کمتر برخوردار عمدتا در جنوب استان کرمان و سیستان و بلوچستان، ساخت حمام، سرویس بهداشتی و خانه‌های ارزان قیمت در این مناطق، ارائه خدمات درمانی، توزیع ارزاق و ... را در کارنامه جهادی خود دارند.
«دست در دست» که چندیست فصل پاییزی خود را پشت سر گذاشته در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان هنرمندانی همچون رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
در این فصل از برنامه «دست در دست» علاوه بر ادامه یافتن کمپین قصه‌ها با محوریت کرونا که به دل‌نوشته‌ها و داستان‌های مختلف ارسالی مخاطبان برنامه حول محور کرونا اختصاص دارد، مستندسازی از این قصه‌ها نیز صورت می گیرد.
دیگر بخش این برنامه پخش موشن‌گرافی‌هایی با نام «قاب خیال» است که در سری زمستانی علاوه بر پرداختن به شخصیت‌های تاثیرگذار و افراد موثر در بزنگاه‌های تاریخی به شخصیت‌های فرهنگی، ادبی، سیاسی و ... و ارتباط‌شان با مردم جامعه در موقعیت‌های مختلف می‌پردازد.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار