شهرداری و شورای شهر به کمک ورزش ورامین می‌آیند

ورامین(پانا)- طی جلسه ای مشترک اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از انجام برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای حمایت از ورزش شهرستان به میزبانی شورای اسلامی شهر ورامین خبر دادند‌.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری و شورای شهر به کمک ورزش ورامین می‌آیند

در این نشست ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، سیدرضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر، حسین دهقان شهردار به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با تاکید بر اهمیت ورزش بعنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های روزمره زندگی گفت: لازم است در جهت ارتقاء این امر مهم فرهنگ‌سازی را در دستور کار قرار داد.
سیدرضا احمدی با بیان اینکه قدردان زحمات دکتر ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و پرسنل این اداره هستیم، ادامه داد: باید با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و فراهم نمودن شرایط لازم، جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم تا به آنچه هدف نهایی است دست یابیم.
او ادامه داد: اعضای شورای اسلامی از برگزاری هرگونه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند تا ثمره تمامی این اقدامات، افتخارآفرینی فرزندان برومند شهرمان در میادین ورزشی کشوری و بین المللی باشد.

کرونا پیشرفت ورزش را کند کرده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت‌های بی دریغ شهرداری و شورای اسلامی ورامین در پیشبرد اهداف ورزش گفت: امیدواریم با پایان بحران کرونا، فعالیت‌های ورزشی رونق دوباره گیرد؛ چراکه در حال حاضر کرونا پیشرفت ورزش را کند کرده و آسیب‌‌های زیادی را از جنبه‌های مختلف به ورزش وارد نموده و باعث تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شده است.
ابراهیم شیرکوند ادامه داد: کرونا مشکلات مالی فراوانی را برای سیستم ورزش به بار آورده که یکی ازین موارد پیشگیری از پرداخت حق و حقوق پرسنل است.
او افزود: با توجه به معضلات پیش رو، پرسنل اداره در راه ورزش ایثار می‌کنند و با وجود این همه مشکل هنوز خدمات شایسته‌ای را به ورزشکاران ارائه می‌دهند که امیدواریم با برچیده شدن ویروس کرونا همچون گذشته شاهد درخشش جوانان با استعداد ورامین در میادین مختلف کشوری و بین المللی باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: جا دارد از حمایت‌های امام جمعه محترم ورامین، نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، قدردانی ویژه کنیم و همچنین قدردان زحمات شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابت حمایت از تیم‌های لیگ برتری شهرستان ورامین هستیم، زیرا این تیم‌ها باعث افتخارآفرینی برای شهرستان هستند.
این مسوول گفت: انتظار داریم با همدلی و وحدت، این حمایت‌ها از تمامی هیئت‌های ورزشی صورت بگیرد تا شاهد شکوفایی تمامی رشته‌های ورزشی باشیم، زیرا جوانان ورامین پتانسیل لازم و بالایی برای موفقیت در عرصه‌های مختلف را دارا هستند.

شهرداری ورامین آمادگی کامل را جهت همکاری لازم با اداره ورزش و جوانان اعلام کرد

حسین دهقان، شهردار ورامین ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین که از جانبازان سرافراز است بیان کرد: حمایت از ورزش و مسائل فرهنگی جوانان را برخود واجب می دانیم و شهرداری ورامین آمادگی کامل را جهت همکاری لازم با اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز ورزش دارد که امیدواریم به زودی بتوانیم با وحدت و یک برنامه کارشناسی شده این امر شکل اجرایی به خود گیرد.

در ادامه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ورامین حمایت خود را از برنامه‌های رئیس اداره ورزش و جوانان اعلام داشته و به بیان نظرات خود پرداختند تا در آینده نزدیک شاهد ایجاد زیرساخت‌های مناسب و شکوفایی پتانسیل‌های ورامین در عرصه‌های مختلف ورزش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار