عملکرد مراکز آموزش عالی در شهرستان دماوند رضایت‌بخش است

دماوند(پانا)- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس عنوان کرد مجلس به بحث معیشت دانشگاهیان و تفاوت دریافتی اساتید دانشگاه آزاد و دولتی ورود پیدا می کند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مراکز آموزش عالی در شهرستان دماوند رضایت‌بخش است

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست هم‌اندیشی نماینده مجلس شورای اسلامی با هیات رییسه و مدیران گروه دانشگاه آزاد دماوند برگزار شد.

در این مراسم، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس به بحث معیشت دانشگاهیان و تفاوت دریافتی دانشگاه‌های دولتی با آزاد، نگاه ویژه دارد و در حال بررسی این موضوع است.

او بیان کرد: در زمینه جاماندگان سهام عدالت هم گام‌های خوبی برداشته شده که به اطلاع مردم خواهد رسید؛ همچنین مطالبات دانشگاه آزاد از ارگان‌ها و نهادهای دولتی نیز در حال بررسی است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی دقیق ما از عملکرد واحدهای دانشگاهی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نشان می‌دهد با وجود برخی نقاط ضعف، عملکرد کلی مراکز آموزش عالی شهرستان خوب است.

در این دیدار مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد دماوند و پردیس، معاونین فرهنگی دانشجویی، مدیریت و توسعه منابع، علمی، سما، مدیر حراست و ... ضمن ارائه گزارش به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار