معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد

ارومیه (پانا) - با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، «بابک حشمت» به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، در حاشیه اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق ۲۴گانه استان که به صورت ویدئو کنفرانس امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد؛ «بابک حشمت» به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

«بابک حشمت» معاون جدید آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم با تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و بهره گیری از خرد جمعی بتوانیم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان قدم برداریم.

وی با بیان اینکه آموزش متوسطه پلی به سوی آموزش عالی و آماده سازی دانش آموزان برای اشتغال زودهنگام است؛ افزود: راهبری آموزشی و کنترل کیفیت آموزش در معاونت آموزش متوسطه امری حیاتی است.

حشمت بیان کرد: طرح ها و برنامه های آموزش متوسطه باید در مدارس نمود عینی یابد و اثرگذاری آن برای اولیا و دانش آموزان ملموس باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: تربیت چندساحتی مورد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سند بالا دستی در اولویت همه برنامه ریزی های نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار