علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:

حضور در پانا و تشکل های دانش آموزی فعالیت اجتماعی بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان است

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد فعالیت های پانا شامل دوره های آموزشی، شبکه خبرنگاری در سطح استان،مناطق و مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور در پانا و تشکل های دانش آموزی فعالیت اجتماعی بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان است

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا گفت: حضور در پانا و تشکل های دانش آموزی فعالیت اجتماعی بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان است که برای روحیه خود دانش آموزان هم بسیار مفید است. به نوبه خود از همگی دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا استان و همچنین سازمان دانش آموزی استان اصفهان قدردانی و تشکر میکنم. من هر چه دارم از همین حضور در تشکل های دانش آموزی است. در فردای روشن همین حضورها می تواند فرصت های خوبی را در جامعه برای شما رقم بزند.

وی در ادامه افزود: استان اصفهان در حوزه پرورشی و فرهنگی رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده که جای تشکر فروان دارد. همان طور که خودتان در پانا شاهد هستید فعالیت های پرورشی و فرهنگی در دوران کرونا نه تنها متوقف نشده، بلکه توسعه یافته است. همچنین مجلس دانش آموزی کشوری را داریم که دیدید، ما در این شرایط در فضای مجازی در سطح بسیار قابل توجه و بالایی اجرا کردیم و همین طور مجالس شورای دانش آموزی شکل گرفته که در همین استان من کاملآ مطلع هستم مجلس دانش آموزی تا الان به نحو احسن شکل گرفته‌است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات سازمان دانش آموزی از نظر من با قدرت بیشتری پیش می‌رود و خوش‌بختانه همکاران ما در این حوزه از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کردند. گرچه کرونا تهدیدات و محدودیت های خاص خود را برای جامعه ما به وجود آورد و ما را از حضور دانش آموزان محروم کرد اما فرصت های بسیار ارزشمندی را هم در اختیار ما قرار داد.
وی در ادامه افزود: به طور مثال استان اصفهان اردوی راهیان نور را به صورت مجازی برگزار کرد. ما قبلا در کل کشور شاهد ثبت نام ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار نفری دانش آموزان بودیم. اما امسال استان اصفهان در اردوی فضای مجازی حدود ۱۵ هزار دانش آموز را در یک مرحله مشاهده کرد و همچنین مرحله دوم هم با همین سیر صعودی دانش آموزان شکل گرفت و این آمار بسیار قابل تحسین و تمجید است. در حال حاضر طی رصدهای مختلف حدود ۵ میلیون دانش آموز وارد اردوهای راهیان نور شدند.
کاظمی بیان کرد: در مبحث تولید محتوا هزاران محتوای جذاب و دیدنی در بخش های مختلف تهیه شده و شما بخش فعالیت های پرورشی و فرهنگی را جستجو کنید و وارد شوید، تنوع و تکثر برنامه ها را در زمینه های مختلف شاهد خواهید بود که چقدر دانش آموزان از این موضوع استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار