با حضور حسینی در استان مرکزی صورت گرفت؛

افتتاح دو مرکز مشکلات ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در استان مراکز مشکلات ویژه یادگیری ناحیه یک و ناحیه دو اراک، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده استان مرکزی و استودیوی تولید محتوای الکترونیکی اراک افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مرکز مشکلات ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر سید جواد حسینی در حاشیه این افتتاحیه ها اظهار کرد: با افتتاح دو مرکز مشکلات ویژه یادگیری در استان مرکزی تعداد این مراکز به ۱۵ مرکز می‌رسد.

وی افزود: برای رسیدن به استاندارد ۱۴ مرکز مشکلات ویژه یادگیری دیگر نیز باید در این استان راه اندازی شود که دو مرکز از این تعداد تا پایان سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

حسینی در ادامه گفت: یک مرکز مشاوره و راهنمایی دانش آموزان استثنایی و خانواده های آنان نیز تا پایان سال تحصیلی در استان مرکزی راه اندازی خواهد شد.

معاون وزیر با بیان اینکه کار تولید محتوای ۶ هزار عنوان درس ویژه دانش آموزان استثنایی با مشارکت استان ها در حال انجام است گفت: استودیوهای تولید محتوا در استان ها کمک شایانی به تولید محتوای استاندارد میکنند و در تمامی استان ها علاوه بر استودیوی تولید محتوا یک مرکز جامع آموزش مجازی نیز راه اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار