جلسه قرارگاه اجرایی راهیان نور دانش آموزی استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه قرارگاه اجرایی راهیان نور دانش آموزی استان با حضور سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و دیگر اعضای این قرارگاه در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه قرارگاه اجرایی راهیان نور دانش آموزی استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام کلیه اعضا در برگزاری مطلوب این برنامه، اظهارداشت: ضرورت دارد کمیته های مختلف مخصوصاً کمیته روایت فرهنگی، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان تشکیل گردد تا بتوانیم به پیش رفته و بهترین برنامه را داشته باشیم.

طهماسبی افزود: برای اجرای مطلوب این برنامه باید یک بسته فرهنگی تدارک دید و مجموعه ای از برنامه ها را مطابق با ذائقه دانش‌آموزان در این بسته پیش‌بینی کنیم تا دانش آموزان با علاقه پای برنامه باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی عجل(عج) استان، بیان داشت: مدیران مدارس در اجرای این برنامه بسیار بسیار می‌توانند کمک حال باشند و انشاالله انتظار داریم همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق نسبت به این برنامه، تصریح کرد: باید یک فضا و جو راهیان نور در استان آماده کنیم تا همگان در جریان این مسئله مهم باشند و طراحی شعار ویژه بدین منظر، برنامه ریزی دقیق، اجرای برنامه ها در یک ساعت مشخص و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها؛ از جمله مواردی است که لازم است مدنظر قرار گیرد.

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۹ بهمن ماه افتتاح راهیان نور مجازی مختص استان زنجان است، افزود: طبق دستورالعمل، یک کارگروه تخصصی بدین منظور شکل خواهد گرفت و این کار گروه ابعاد اجرایی برنامه، بررسی خواهد شد.

وی گفت: ضرورت دارد کمیته یا خیمه هایی تحت عنوان کمیته "روایت و محتوای فرهنگی، فنی و تولید رسانه، فناوری و مجازی، پشتیبانی و مالی و کمیته ارزیابی" ایجاد شود و هر یک از اعضای این کمیته ها وظایف مشخصی داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این برنامه باید با عالی ترین شکل ممکن برگزار شود، افزود: تمامی افراد مرتبط، رسانه ها و صدا و سیما باید پای کار باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن این برنامه را برگزار کنیم.

شایان ذکر است در پایان هر یک از اعضا قرارگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن راهیان نور مجازی استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار