مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

دانش‌آموزان و فرهنگیان، استقبال خوبی از برنامه‌های ورزشی دارند

قرچک‌(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، معاون پرورشی و تربیت بدنی با همراهی کارشناس مسئول تربیت‌بدنی از مجموعه ورزشی شهید فرزانگان این شهرستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و فرهنگیان، استقبال خوبی از برنامه‌های ورزشی دارند

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، هدف از این بازدید را روحیه‌بخشی به همکاران دانست و خاطرنشان کرد: از لحاظ عملکرد ورزشی و سلامت، شهرستان قرچک دارای جایگاه مطلوبی در بین مناطق 21گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است و خوشبختانه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی استقبال خوبی از برنامه‌های ورزشی این مدیریت دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: کشف استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان در مدارس باید مورد توجه قرار بگیرد تا این استعدادها در آینده به عنوان سرمایه‌های ورزشی میهن ما، مورد استفاده قرار‌ گیرند.
داورزنی با اشاره به نقش اماکن ورزشی و تأثیرات مثبتی که ورزش روی سلامت جسم و روان دانش‌آموزان دارد افزود: مدیریت صحیح اماکن ورزشی می‌تواند زمینه‌ بهره‌برداری موثر و بهینه از فضاهای ورزشی استاندارد را فراهم سازد؛ زیرا ابزار و وسایل ورزشی به همراه فضا و موقعیت آموزش مناسب، موثرترین مؤلفه جهت نیل به اهداف تربیت‌بدنی است.
او در ادامه تصریح‌کرد: ورزش‌کردن در دنیای امروز که تکنولوژی‌های کامپیوتری جدید، زمان زیادی از وقت دانش‌آموزان را می‌گیرد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت‌گرفته استخر، سونا و جکوزی مجموعه ورزشی شهید فرزانگان را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ستاد کرونا، آماده استفاده و بهره‌برداری دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان قرچک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار